جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زمستان sms zemestani

اس ام اس زمستان



اس ام اس زمستان
sms zemestani



تو اگر باز کنی پنجره ای سوی دلت
میتوان گفت که من چلچله باغ توام
مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف
سخت محتاج به گرمای توام


اس ام اس زمستان
sms zemestani


 
دارد برف می آید
در گوش دانه های برف نام تو را زمزمه خواهم کرد
 تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند
 

اس ام اس زمستان
sms zemestani



رفاقت مثل آدم برفی میمونه
 درست کردنش راحت اما نگه داشتنش سخت

  
 
اس ام اس زمستان
sms zemestani



داره برف میاد به اسمون نگاه کن
هروقت برف سیاه بارید بهم خبر بده
اون موقع من دیگه دوستت نخواهم داشت

 
اس ام اس زمستان
sms zemestani


 
وقتی بهت گفتم : دلتنگ تو هستم
 به شانه ام زدی تا دلتنگیم را تکانده باشی !
 به چه دلخوش کرده ای ؟ تکاندن برف از شانه آدم برفی ؟

 
اس ام اس زمستان
sms zemestani



عشق یعنی امید ، یعنی طراوت باران ، یعنی سفیدی برف
 یعنی ساز زندگی و لبریز از خوشی و عشق یعنی راز زیستن !
 

اس ام اس زمستان
sms zemestani



سوزی که برف داره ، بارون نداره
معرفتی که تو داری ، هیچ کــس نداره !
 

اس ام اس زمستان
sms zemestani



و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد
و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد
چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟
چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟
 

اس ام اس زمستان
sms zemestani



در برف ، سپیدی پیداست . آیا تن به آن می دهی ؟
 بسیاری با نمای سپید نزدیک می شوند که
 در ژرفنای خود نیستی بهمراه دارند

 
اس ام اس زمستان
sms zemestani



لذت داشتن یه دوست خوب توی یه دنیای بد مثل خوردن یه فنجون قهوه گرم زیره برفه !!!!!
درسته که هوا رو گرم نمی کنه ولی تورو دل گرم میکنه


اس ام اس زمستان
sms zemestani

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد