جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا و شیک


اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا و شیک

اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا و شیک

اس ام اس عاشقانه دلتنگی

دلم تنگ است اما هنوز تو در آن جا می شوی

چقدر ابعاد بودنت عجیب است

اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا و شیک

اس ام اس عاشقانه مهم بودن

گاهی باید نباشی تا بفهمی نبودنت واسه کی مهمه ؟

اونوقته که می فهمی باید همیشه با کی باشی

اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا و شیک

اس ام اس عاشقانه بی ارزش بودن

پیاز هم که خرد می کنی برایش اشک می ریزی

از پیاز هم کمتر بودم

مرا خرد کردی و خندیدی
  
اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا و شیک

اس ام اس زندگی عاشقانه

در کودکی از تکلیف می ترسیدیم و اکنون از بلاتکلیفی

کتاب زندگی چاپ دوم ندارد

پس تا می شود عاشقانه زندگی کنیم

اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا و شیک

اس ام اس شیشه و سنگ عاشقانه

سخت می ترسیدم از اینکه من از نژاد شیشه باشم و شکستنی

او از نژاد جاده باشد و رفتنی

آری روزها گذشت ، همان شد ، او رفت ، من شکستم

اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا و شیک

اس ام اس عاشقانه گرگ و بره

گرگ هم که باشی

عاشق بره ای خواهی شد

که تو را به علف خوردن وا می دارد

و رسالت عشق این است

شدن آنچه نیستی

اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا و شیک

اس ام اس عاشقانه آرزو

آرزو میکنم زمانی که دلم از قهر زمانه

قطره قطره از چشمانم فرو میچکد

برای گریستن هرگز شانه هایت را کم نیاورم

اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا و شیک

اس ام اس عاشقانه دست کردن تو جیب

وقت خریدن لباس های پاییزی دقت کنید

لباس هایی بخرید با جیب های بزرگ به اندازه ی دو دست

شاید همین پاییز عاشق شوید

اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا و شیک

اس ام اس عاشقی شدید

از لحظه ای که چشم باز میکنم کار شروع می شود

نظارت و بررسی کیفیت تک تک اعضای بدن

قلب ، چشم ، گوش ، مبادا ذره ای از عاشق تو بودن منحرف شده باشند

اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا و شیک

اس ام اس عاشقانه خواب دیدن

چرا هرچه خواب میبینم

تعبیر آن تو نمی شود؟

راستی خواب من چپ است

اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا و شیک
نظرات 2 + ارسال نظر
mina چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:54 ب.ظ

:

faezeh جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:08 ب.ظ http://http:/

خوب بود:فقط بیشتر تصویربزار.مرسی.به من هم سربزن
اسم وب من یک دنیاتنهایی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد