جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

بهترین جملات آنتونی رابینز Behtarin Jomlat Anthony Robbins


جملات آنتونی رابینز

بهترین جملات آنتونی رابینز
Behtarin Jomlat Anthony Robbins





برای رسیدن به هر موفقیت فردی

ابتدا باید تغییری در باورهای خود ایجاد کرد




بهترین جملات آنتونی رابینز
Behtarin Jomlat Anthony Robbins




نخستین فرق میان افراد موفق و ناموفق چیست؟

موضوع بسیار ساده است

افراد موفق سؤالات بهتری از خود پرسیده اند

و در نتیجه پاسخ های بهتری نیز گرفته اند




بهترین جملات آنتونی رابینز
Behtarin Jomlat Anthony Robbins





هر قدر که در زندگی خود به موفقیت هایی رسیده باشیم

بالاخره زمانی فرا می رسد که در مسیر پیشرفت فردی و شغلی خود به موانعی بر می خوریم

بروز مشکلات به خودی خود چندان مهم نیست

بلکه واکنش شما در هنگام بروز مشکل دارای اهمیت است




بهترین جملات آنتونی رابینز
Behtarin Jomlat Anthony Robbins

  




هر تغییری که در خود ایجاد کنیم

فقط جنبه موقت دارد مگر اینکه

خود را مسؤول ایجاد آن تغییر بدانیم

خصوصاٌ باید به این سه اصل معتقد شویم

1.تغییر باید ایجاد شود

2.من باید این تغییر را ایجاد کنم

3.من می توانم تغییر را به وجود آورم




بهترین جملات آنتونی رابینز
Behtarin Jomlat Anthony Robbins





من بیش ازهر چیز اعتقاد دارم که آنچه سرنوشت ما را تعیین می کند

شرایط زندگیمان نیست بلکه تصمیم های ماست




بهترین جملات آنتونی رابینز
Behtarin Jomlat Anthony Robbins




هیچ چیز در زندگی معنا ندارد

مگر معنایی که شما به آن بدهید




بهترین جملات آنتونی رابینز
Behtarin Jomlat Anthony Robbins




برخی بی آنکه بدانند چه چیزهایی در زندگی شان به راستی ارزش دارد

هدف هایی را برای خود تعریف می کنند

به همین دلیل است که وقتی به هدف هایشان می رسند، می پرسند

آیا این دقیقاً همان چیزی بود که می خواستم؟




بهترین جملات آنتونی رابینز
Behtarin Jomlat Anthony Robbins





بسیاری از چیزها در اطرافتان وجود دارند که

به کار موفقیت و عملی شدن رویا های شما می آیند اما متوجه وجود آن ها نمی شوید

زیرا هدف های خود را به روشنی تعریف نکرده اید

و به عبارت دیگر به مغز خود نیاموخته اید که آن چیز ها دارای اهمیت هستند




بهترین جملات آنتونی رابینز
Behtarin Jomlat Anthony Robbins




باور ما در مورد آنچه که هستیم و آنچه که می توانیم باشیم

به درستی مشخص کننده ی آینده ی ما است




بهترین جملات آنتونی رابینز
Behtarin Jomlat Anthony Robbins


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد