جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین و تنهایی SMS Qamgin Tanhayi

اس ام اس غمگین

اس ام اس غمگین و تنهایی
SMS Qamgin Tanhayi





کم طاقتی عادت آن روزهایت بود

این روزها برای گرفتن خبری از من عجیب صبور شده ای




اس ام اس غمگین و تنهایی
SMS Qamgin Tanhayi





وقتی کسی دیربه دیر ازم یاد می کنه

نگرانش نمی شم حتما شاد بوده از یادش رفتم!




اس ام اس غمگین و تنهایی
SMS Qamgin Tanhayi





چوپان قصه ی ما دروغگو نبود

او تنها بود و از فرط تنهایی فریاد گرگ سرمی داد

افسوس که کسی تنهایی اش را درک نکرد

و در پی گرگ بودند و در این میان فقط گرگ فهمید که چوپان تنهاست




اس ام اس غمگین و تنهایی
SMS Qamgin Tanhayi


  




پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می‎کند

بلبل شوقم هوای نغمه‎خوانی می‎کند

همتم تا می‎رود ساز غزل گیرد به دست

طاقتم اظهار عجز و ناتوانی می‎کند




اس ام اس غمگین و تنهایی
SMS Qamgin Tanhayi





شمع این مساله را بر همه کس روشن کرد

که توان تا به سحر گریه ی بی شیون کرد




اس ام اس غمگین و تنهایی
SMS Qamgin Tanhayi





من همان برگم که بر روی درخت

لرزم از برد چنین پاییز سخت

در نهایت باید افتاد و گریست

به درخت گفت خداحافظ و رفت




اس ام اس غمگین و تنهایی
SMS Qamgin Tanhayi





من از اعدام نمی ترسم!

نه از چوبش نه از دارش

من از پایان بی دیدار می ترسم




اس ام اس غمگین و تنهایی
SMS Qamgin Tanhayi





چهار تا رفیق فابریک دارم

حسرت ، غم ، ماتم و تنهایی

بهشون سفارش کردم تحویلت نگیرند




اس ام اس غمگین و تنهایی
SMS Qamgin Tanhayi





هیچوقت نفهمیدم

که چرا درست همان کسی که فکر می کنی

باهمه فرق داره یک روز مثل همه تنهات می ذاره




اس ام اس غمگین و تنهایی
SMS Qamgin Tanhayi





نیمکت باهم بودن من تنهاست

من دل نشستن ندارم تو دلیل نشستن باش




اس ام اس غمگین و تنهایی
SMS Qamgin Tanhayi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد