جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های دلتنگی و غمگین SMShaye DelTangi Ghorbat


اس ام اس دلتنگی

اس ام اس های دلتنگی و غمگین
SMShaye DelTangi Ghorbat





بی تو دلگیرترین پاییزم

بی تو از غم و غصه لبریزم

بخدا هیچ ندارم که به تو هدیه دهم

بپذیر این غزل ناچیزم




اس ام اس های دلتنگی و غمگین
SMShaye DelTangi Ghorbat





زمانی کوه بودی حالا آدم شدی !

می رسیم به هم . . .




اس ام اس های دلتنگی و غمگین
SMShaye DelTangi Ghorbat





بالاتر از آسمان جایی نیست

زیباتر از گل چیزی نیست

قشنگتر از عشق حرفی نیست

عزیزتر از تو کسی نیست




اس ام اس های دلتنگی و غمگین
SMShaye DelTangi Ghorbat

  





دیدم که تو دریا شدی و من رود شدم

در وسعت چشمان تو محدود شدم

آن روز که در آتش عشق افتادم

سرسبز تر از آتش نمرود شدم




اس ام اس های دلتنگی و غمگین
SMShaye DelTangi Ghorbat





انسان ها یک به یک در خاک رفتند

یکی شاد و یکی غمناک رفتند

چون باید رفت از این خاک

خوشا آن ها که مثل گل پاک رفتند




اس ام اس های دلتنگی و غمگین
SMShaye DelTangi Ghorbat





ای کاش که از حال دل من خبرت بود

ای کاش دمی ار سر کویم گذرت بود

من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز

ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود




اس ام اس های دلتنگی و غمگین
SMShaye DelTangi Ghorbat





عاشقم کردی و گفتی عاشقان دیوانه اند

عاقبت عاشق شدی دیدی که خود دیوانه ای




اس ام اس های دلتنگی و غمگین
SMShaye DelTangi Ghorbat





دلم در حلقه ی غم ها نشسته

زبانم بسته و سازم شکسته

وجودم پر ز شعر عاشقانه ست

تو را می خواهم و این ها بهانه ست




اس ام اس های دلتنگی و غمگین
SMShaye DelTangi Ghorbat





فردا صبح وقتی چشمای قشنگت رو باز می کنی

یادت باشه که شب قبل یکی به یاد تو چشماشو بسته




اس ام اس های دلتنگی و غمگین
SMShaye DelTangi Ghorbat





فدایت ای گل زیبای هستی

نمی دانم کجا بی من نشستی

قشنگی های دنیایم تو هستی

یگانه گنج فردایم تو هستی




اس ام اس های دلتنگی و غمگین
SMShaye DelTangi Ghorbat

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد