جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس نیش دار و طعنه دار SMS Nishdar Tanedar


اس ام اس تیکه دار

اس ام اس نیش دار و طعنه دار
SMS Nishdar Tanedar





بعضی ها دستشان «رو» می شود

امـــــا رویشان کم نمی شود

چقدم زیاد هستن این بعضی ها




اس ام اس نیش دار و طعنه دار
SMS Nishdar Tanedar





ایــــن زخــم هــا

نمـک کــــــــــــــــــم داشــت

کــــــــــــــــــه پــاشیــــدی …




اس ام اس نیش دار و طعنه دار
SMS Nishdar Tanedar




سقوط …

تاوان پریدن با بعضی هاست … !




اس ام اس نیش دار و طعنه دار
SMS Nishdar Tanedar

  




چـه قدر تلـــخ شده ای

این روزهــا  قندهــایت را در دل ِ چه کسی آب می کنیــــ ؟!




اس ام اس نیش دار و طعنه دار
SMS Nishdar Tanedar





گاﻫﯽ ﺷﺎﯾﺪ ﻻﺯﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﺑﺒﺮﯾﻢ

ﯾﺎﺩِ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﺒﻮﺩﻧﺸﺎﻥ

ﺑﻮﺩﻧﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ !




اس ام اس نیش دار و طعنه دار
SMS Nishdar Tanedar





همه می خواهند جای تو را بگیرند

بی آنکه بدانند تو هم دیگر جایی نداری …




اس ام اس نیش دار و طعنه دار
SMS Nishdar Tanedar




گاﻫﯽ ﺷﺎﯾﺪ ﻻﺯﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﺑﺒﺮﯾﻢ

ﯾﺎﺩ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﺒﻮﺩﻧﺸﺎن ﺑﻮﺩﻧﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ !




اس ام اس نیش دار و طعنه دار
SMS Nishdar Tanedar





پایان سریال دروغ هایت بود آخرین لبخندت

و چه ساده بودم من که تا تیتراژ پایانی به پای تو نشستم …




اس ام اس نیش دار و طعنه دار
SMS Nishdar Tanedar





گفتی : “منو فراموش کن”

اما بپرس “ارزش به یاد موندنو داری ؟؟؟”




اس ام اس نیش دار و طعنه دار
SMS Nishdar Tanedar




تلفنت بوق اشغال میزند

گوشی را بد گذاشته ای یا دلت را ؟




اس ام اس نیش دار و طعنه دار
SMS Nishdar Tanedar


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد