جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

ای خدا دلم گرفته Ey Khoda Delam Gerefte


اس ام اس خدا

ای خدا دلم گرفته
Ey Khoda Delam Gerefte





ای خدا

یک نگاه بکن آخه این درسته ؟

من نمیتونم با تو حرف بزنم این نفسم به من اجازه نمیده




ای خدا دلم گرفته
Ey Khoda Delam Gerefte





وقتی در مقابل تو می نشینم و قصد می کنم با تو حرف بزنم

این قلب خرابم ، اینقدر جای این و اون شده

که نمی تونه با تو ارتباط برقرار کنه




ای خدا دلم گرفته
Ey Khoda Delam Gerefte





حواسم به همه چیز جمع است غیر از تو !

آخه مگه غیر تو می تونه برام کاری کنه ؟




ای خدا دلم گرفته
Ey Khoda Delam Gerefte

  




ای خدا، ازخودم به تو شکایت میکنم

ازقلب خرابم ازچشم بی اشکم

نکنه به خاطر گناهانم منو از در خونت روندی




ای خدا دلم گرفته
Ey Khoda Delam Gerefte




پروردگار من رحمی کن

آخه اگه نمیخواستی رحمی کنی

اجازه نمیدادی همین اندازه هم با تو حرف بزنم




ای خدا دلم گرفته
Ey Khoda Delam Gerefte





یا الله یا الله یا الله

اجازه بده حد اقل اسمت را به زبان بیاورم

یا الله یا الله یا الله




ای خدا دلم گرفته
Ey Khoda Delam Gerefte





ای خدا

میدانم ، هرگاه که کار بدی انجام دهم

توفیق همنشینی و هم کلامی با تو از من گرفته میشود

یا اگرهم با تو حرف بزنم ،قلبم آنگونه که باید ،سخن نمیگوید




ای خدا دلم گرفته
Ey Khoda Delam Gerefte





چه باید کرد ؟

آیا مرا رها میکنی ؟

آیا مرا،با سیاهی قلبم تنها میگذاری؟




ای خدا دلم گرفته
Ey Khoda Delam Gerefte





نه نه،من تمام امیدم به سوی توست و آنچه از تو سراغ دارم غیر از این

ببین رو سیاه شدم




ای خدا دلم گرفته
Ey Khoda Delam Gerefte





ببین غرق گناه شدم

لحظه ای به من بنگر ، رحمی کن




ای خدا دلم گرفته
Ey Khoda Delam Gerefte


نظرات 2 + ارسال نظر
parisa سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:18 ب.ظ

Kheyli ziba bod mercccc

منم یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:02 ب.ظ http://http://www.blogsky.com/images/smileys/109.png

:قلبhttp://www.blogsky.com/images/smileys/120.png:

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد