جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار و نامردی SMS Tikedar Namardi



اس ام اس تیکه دار


اس ام اس تیکه دار و نامردی
SMS Tikedar Namardi





وقتی که مرا دور می زنی یادت باشد

که عشق را در میدان من آموختی

دوباره به من خواهی رسید ، شک نکن



اس ام اس تیکه دار و نامردی
SMS Tikedar Namardi





دل بستن به کلاغی که دل دارد

بهتر از دل باختن به طاووسی است

که فقط ظاهر خوشگل دارد



اس ام اس تیکه دار و نامردی
SMS Tikedar Namardi





عجب طعم گسی دارد دروغ هایت

وقتی به خورد گوش هایم می رود

تمام ذهنم را جمع می کند



اس ام اس تیکه دار و نامردی
SMS Tikedar Namardi

  






دیگه بهت نمی گم برو به جهنم

آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن

که باید آدمی مثل تو رو تحمل کنن



اس ام اس تیکه دار و نامردی
SMS Tikedar Namardi






هیــس !

کــــمی آرامــــتـــر تنـــــها شــــو

بی صـــــدا تــــر بـــشــــکــــن

آهــــســــتــــه تـــر سراغـــــش را بگـــــیـــــر

مـــمــــکــن است بــــیـــدار شــــود

وجــــــــدان نــــــداشتــــــه اش !



اس ام اس تیکه دار و نامردی
SMS Tikedar Namardi






به بعضیا باید گفت یه برنامه بذار دیگه نبینمت



اس ام اس تیکه دار و نامردی
SMS Tikedar Namardi





یاد گرفتم

دستانم اینبار که یـــخ کرد

دیگر دستانت را نگیرم

آستین هایم از تو با ارزشتر و ماندنی ترند



اس ام اس تیکه دار و نامردی
SMS Tikedar Namardi






مثل لیوانی شده ام که لبه اش پریده باشد!

تشنه که شدی مراقب باش !

عجیب وحشی ام



اس ام اس تیکه دار و نامردی
SMS Tikedar Namardi






آب نریختـــــم که برگردی

آب ریختـــــم تـــا پاک شود

هر چه رد پای توست ، از زنـــدگی ام…!



اس ام اس تیکه دار و نامردی
SMS Tikedar Namardi






چـه تـجـارت نـاشـیـانه ای بـود

آن هـمـه نـازی کـه مـن از تـو خـریـدم



اس ام اس تیکه دار و نامردی
SMS Tikedar Namardi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد