جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار و کنایه SMS Tikedar Kenayeh


اس ام اس تیکه دار

اس ام اس تیکه دار و کنایه
SMS Tikedar Kenayeh





چشم هایت وقتی دروغ می گویی زیبا تر می شوند

اگر می خواهی زیبا ترین باشی

همیشه به من بگو دوستت دارم !




اس ام اس تیکه دار و کنایه
SMS Tikedar Kenayeh





مشکل از جایی شروع میشه که

دلتنگ کسی باشی که نیست

حوصله کسی رو نداشته باشی که هست




اس ام اس تیکه دار و کنایه
SMS Tikedar Kenayeh





خوب که فکر می کنم

می بینم گاهی یک شکلات ِ مغزدار بیشتر میچسبد

تـــــا عاشقانه های این عاشق های تو خالی !




اس ام اس تیکه دار و کنایه
SMS Tikedar Kenayeh

  





من خودم را به تو تقدیم کردم

و تو مرا به هیچ فروختی

چه معامله ی پایاپایی




اس ام اس تیکه دار و کنایه
SMS Tikedar Kenayeh





بعضیا کاری باهات می کنن که

یادآوری تمام لطف هایی که در حقشون کردی

به شدت از خودت متنفرت می کنن !




اس ام اس تیکه دار و کنایه
SMS Tikedar Kenayeh





این روزها به هرکی پر و بال بدی

به جای اینکه باهات پرواز کنه

واست دم در میاره




اس ام اس تیکه دار و کنایه
SMS Tikedar Kenayeh




هــــی فلانـــــــــــــــــــــــــــــی

عاشقـــــــانه های مــــرا بـــه خـــــودت نگیـــــر

مخـــــاطب مــــن، معشـــــوقـــه ایــست

کـــه وجـــودش را به دنیـــــایی نمی دهــــم




اس ام اس تیکه دار و کنایه
SMS Tikedar Kenayeh





لقمــــه بزرگتر ازدهانت بودم

برای همین بودکه مرا خرد می کردی

تا انـــدازه شوم




اس ام اس تیکه دار و کنایه
SMS Tikedar Kenayeh




بـلافـاصـله پـس از مـرگـم

مـرا بـه خــاک نسپـاریــد

دوسـتـانــم عادت دارنــد کـه

دیــــر بیــاینـــــد




اس ام اس تیکه دار و کنایه
SMS Tikedar Kenayeh




خواستے دیگـــه نباشے

آفرین چــــه با اراده !

لعنَت به دبستانـے که تو از درس هاش

فقط تصمیــم کبــر ے رو آموختـــے



اس ام اس تیکه دار و کنایه
SMS Tikedar Kenayeh


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد