جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار و نفرت SMS Tikedar Nefrat


اس ام اس تیکه دار

اس ام اس تیکه دار و نفرت
SMS Tikedar Nefrat





اِلتِمــــــــاس مــــــالِ دیـــــــروز بــــود

مـــــــالِ وَقتـــــــی بـــود ڪــــﮧ ســـــــاده بودم

اِمــــــــروز میــــــخــــوای بـــِــری ؟

هیــــــــــــــس !!!

فَقَط خـــداحــــــــــافِظ



اس ام اس تیکه دار و نفرت
SMS Tikedar Nefrat





پیاز هم که خرد می کنی برایش اشک می ریزی !

از پیاز هم کمتر بودم ، مرا خرد کردی و خندیدی



اس ام اس تیکه دار و نفرت
SMS Tikedar Nefrat





بعضیا هیچی نیستن به جز ۴ حرف

ا د ع ا



اس ام اس تیکه دار و نفرت
SMS Tikedar Nefrat

  




یه سری آدما هستن که اگه تو زندگیت نبودن

الان داشتی با خیال راحت نفس می کشیدی



اس ام اس تیکه دار و نفرت
SMS Tikedar Nefrat





کاش از همان روز اول میدانستم

که “دوستت دارم” تکه کلام توست



اس ام اس تیکه دار و نفرت
SMS Tikedar Nefrat




یــه وقتایـــی یــه کسایـی رو تـــــو زندگیــمـون راه می دیم

که نــنــه بـابـاشون تــــو خــونـــه بـــه زور راشـــون می دادن



اس ام اس تیکه دار و نفرت
SMS Tikedar Nefrat





بعضی ها هستن وقتی به ما می رسن با کلی اعتماد به نفس می گن

من با بقیه فرق دارم و مثل همه نیستم

بعد معلوم میشه تنها فرقشون اینه که از بقیه خیلی بدترن



اس ام اس تیکه دار و نفرت
SMS Tikedar Nefrat





می گفت : پای رفتن نـدارم … راست می گفت !!!

بـــا ســر رفـــــت …



اس ام اس تیکه دار و نفرت
SMS Tikedar Nefrat





چشمانم را می بندم

نقابت را بردار

بگذار صورتت هوایی بخورد



اس ام اس تیکه دار و نفرت
SMS Tikedar Nefrat




مخاطب های امروزی رو هرچی بیشتر خاص کنی

بی خاصیت تر می شن



اس ام اس تیکه دار و نفرت
SMS Tikedar Nefrat


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد