جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فاصله ای SMS Faselei


اس ام اس فاصله

اس ام اس فاصله ای
SMS Faselei






دور که می شوم نزدیکتر می آید

نزدیک که می شوم دورتر می رود

انگار که این فاصله همیشه باید به شکلی رعایت شود



اس ام اس فاصله ای
SMS Faselei






زمستان است

و من شنیده ام روزها کوتاه تر می شوند

ولى . . .

نمیدانم چرا دارند این روزها

هى بلندتر می شوند

بى تو



اس ام اس فاصله ای
SMS Faselei






بین من و تو

مرگ نمی تواند جدایی بیندازد

فاصله که دگر هیچ



اس ام اس فاصله ای
SMS Faselei

  





در دوری لذتی است که در با هم بودن نیست

چون در با هم بودن ترس از فراق است

و در دوری شوق دیدار



اس ام اس فاصله ای
SMS Faselei





رفتــه ای و مــن هــر روز

بــه مــوریــانــه هــایــی فکــر مــی کنــم

کــه آهستــه و آرام

گــوشه هــای خیــال ام را مــی جــونــد!

تــا بــی خیــال نشــده ام

بــرگــرد



اس ام اس فاصله ای
SMS Faselei






هرگز از دوری این راه مگو

و از این فاصله ها که میان من و توست

و هرگاه که دلت تنگ من است

بهترین شعر مرا قاب بکن

به نگاهت بگذار!

تا که تنهایی ات از دیدن من جا بخورد

و بداند که دل من با توست

و همین نزدیکی ست



اس ام اس فاصله ای
SMS Faselei






گرچه از فاصله ی ماه به من دورتری

ولی انگار همین جا و همین دورو بری

ماه می تابد و انگار تویی می خندی

باد می آید و انگار تویی می گذری



اس ام اس فاصله ای
SMS Faselei





می خواستم تصویر با تو بودن را نقاشی کنم

دیدم فاصله بینمان در ورق جا نمی شود

کمی نزدیکتر بیا

می خواهم با تو بودن را حس کنم



اس ام اس فاصله ای
SMS Faselei






استخوان هایم را به دانشمندان بسپارید

شاید بفهمند نه یخبندانی بود نه بیماری مهلکی !

من از دوری تو منقرض شدم



اس ام اس فاصله ای
SMS Faselei





آنقـدر نیستـی

کــه گاهــی حـــس مـی کنـم

عشــق را نسیـه به مـن داده ای

بی تـابــم

نقـــد می خــواهـمــت



اس ام اس فاصله ای
SMS Faselei

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیس جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:13 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد