جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جاهلی پشت ماشینی SMS Jaheli Posht Mashini



اس ام اس پشت ماشینی
اس ام اس جاهلی پشت ماشینی
SMS Jaheli Posht Mashini






به خاطر اشک مادر

پاتو از رو گاز بردار برادر



اس ام اس جاهلی پشت ماشینی
SMS Jaheli Posht Mashini





دانی که چرا راز نهان با تو نگفتم

طوطی صفتی طاقت اسرار نداری



اس ام اس جاهلی پشت ماشینی
SMS Jaheli Posht Mashini





دنیا همه هیچ و زندگانی همه هیچ

ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ



اس ام اس جاهلی پشت ماشینی
SMS Jaheli Posht Mashini

  





به درویشی قناعت کن که سلطانی خطر دارد



اس ام اس جاهلی پشت ماشینی
SMS Jaheli Posht Mashini






نه عشق

نه خورشید

زیرا هر دو غروب می کنند



اس ام اس جاهلی پشت ماشینی
SMS Jaheli Posht Mashini





از عشق تو لیلی

رفتم زیر تریلی



اس ام اس جاهلی پشت ماشینی
SMS Jaheli Posht Mashini






غصه نخور جوجه خاور

بزرگ که شی بنز تک می شی



اس ام اس جاهلی پشت ماشینی
SMS Jaheli Posht Mashini






بر چشم خوب رحمت



اس ام اس جاهلی پشت ماشینی
SMS Jaheli Posht Mashini






هندونه بده قاچ کنیم

لو پتو بده ماچ کنیم



اس ام اس جاهلی پشت ماشینی
SMS Jaheli Posht Mashini


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد