جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس پشت ماشین سنگین SMS Posht Mashini SanGin


اس ام اس پشت ماشینی


اس ام اس پشت ماشین سنگین
SMS Posht Mashini SanGin





لطفا مرا بشوئید

دفعه بعد خواهشی در کار نیست می کنمتون تو دره !



اس ام اس پشت ماشین سنگین
SMS Posht Mashini SanGin





کوپن آب اعلام شد

من خیلی چرکم



اس ام اس پشت ماشین سنگین
SMS Posht Mashini SanGin





مرا نشوئید سردم است



اس ام اس پشت ماشین سنگین
SMS Posht Mashini SanGin





مخلصتیم قناری !



اس ام اس پشت ماشین سنگین
SMS Posht Mashini SanGin





من همینجوری کثیف هم خوشگلم

زحمت نکشین



اس ام اس پشت ماشین سنگین
SMS Posht Mashini SanGin





سمند باد پا

شاخ جاده ها



اس ام اس پشت ماشین سنگین
SMS Posht Mashini SanGin




یه روز آوارهء بیابان

یه روز بعد گم گشده در خیابان



اس ام اس پشت ماشین سنگین
SMS Posht Mashini SanGin





روح شبگرد جاده ها



اس ام اس پشت ماشین سنگین
SMS Posht Mashini SanGin





من و تو تا آخر عمر کاروان جاده هائیم



اس ام اس پشت ماشین سنگین
SMS Posht Mashini SanGin





عشق من فقط توئی ولوو جونم !



اس ام اس پشت ماشین سنگین
SMS Posht Mashini SanGin


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد