جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس پشت وانتی SMS Posht VaneTi



اس ام اس پشت ماشینی

اس ام اس پشت وانتی
SMS Posht VaneTi





وای اگر از پس امروز بود

فردایی …



اس ام اس پشت وانتی
SMS Posht VaneTi





هر که را هیچ به کف نیست

به دل آهی هست …



اس ام اس پشت وانتی
SMS Posht VaneTi





عاشق بی انتظار مادر



اس ام اس پشت وانتی
SMS Posht VaneTi

  




به حرمت اشک مادر توبه کردم



اس ام اس پشت وانتی
SMS Posht VaneTi





بوق نزن شاگردم خوابه



اس ام اس پشت وانتی
SMS Posht VaneTi




بی تو هرگز ، با تو عمراً



اس ام اس پشت وانتی
SMS Posht VaneTi





رادیات عشق من از بهر تو آمد به جوش

گر نداری باورم بنگر به روی آمپرم



اس ام اس پشت وانتی
SMS Posht VaneTi




نه من عاشق خاموشم

نه تو آن معشوق پنهان



اس ام اس پشت وانتی
SMS Posht VaneTi





معرفت در گرانیست به هر کس ندهندش

پرطاووس قشنگ است به کرکس ندهندش



اس ام اس پشت وانتی
SMS Posht VaneTi





از ماجرای درد عشق حکایت خطاست

از محنت محبت اظهار شکایت نارواست



اس ام اس پشت وانتی
SMS Posht VaneTi


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد