جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شکلک دار باحال SMS Sheklak Dar BaHal



اس ام اس شکلک دار



اس ام اس شکلک دار باحال
SMS Sheklak Dar BaHal





<@>
<@>
<@>

الهی مثل چراغ راهنمایی باشی

لپّت همیشه قرمز

روی دشمنات زرد

دلت همیشه سبز



اس ام اس شکلک دار باحال
SMS Sheklak Dar BaHal





.___\??/__
.-o—-o-’- ‘

دربست مخلصتم



اس ام اس شکلک دار باحال
SMS Sheklak Dar BaHal





‏ (‘،’)
‏<) (>
‏ ! !

خب چیه؟

دلم واست تنگ شده

دارم نگات می کنم



اس ام اس شکلک دار باحال
SMS Sheklak Dar BaHal

  





o-o<-< __ o<-< __ o<-< __ o<-< __ o<-<<-<

خیال نکن اینا از دوریت مردن

دارن خودشونو برنزه می کنن



اس ام اس شکلک دار باحال
SMS Sheklak Dar BaHal





\(-_-)/
))
((
_/ \_

اس جدید نداشتم

گفتم قر بدم شاد شی



اس ام اس شکلک دار باحال
SMS Sheklak Dar BaHal





\\
//
\\
//
\\ _______________
|________________|

سیگارتم رفیق

می سوزم تا حالشو ببری



اس ام اس شکلک دار باحال
SMS Sheklak Dar BaHal




>(///)< مثل شکلات شیرین

(آآآآ)c مثل قهوه داغ و دلچسب و

@>–>>– مثل گل زیبا هستی



اس ام اس شکلک دار باحال
SMS Sheklak Dar BaHal





_0\’
I
JL.

هی تو !

می دونی چقد دوست دارم ؟

._____0______.
l .
JL inghad…………..



اس ام اس شکلک دار باحال
SMS Sheklak Dar BaHal





///\\\\\

(< @ @> )
….o00……………00o………
این عکس رو وقتی داشتی

دختر همسایه رو دید میزدی ازت گرفتن….

واقعا که….از تو بعید بود !



اس ام اس شکلک دار باحال
SMS Sheklak Dar BaHal





-O
><(((;>
o
O
o
><(((;>
o
O
o
><(((;>
O

عمیق ترین دریاها رو شنا کردم تا بهت بگم: چه کار می کنی؟

خوب هستی؟ در سلامتی کامل به سر می بری؟ هو؟



اس ام اس شکلک دار باحال
SMS Sheklak Dar BaHal





()()
(`;`)
(“)_(“)

o,,,o
( ‘;’ )
(,(“”‘),)
(“)’(“)



اس ام اس شکلک دار باحال
SMS Sheklak Dar BaHal





این نردبان ترقیه :

|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|

i.Q  ازش می رن بالا نه پایین !



اس ام اس شکلک دار باحال
SMS Sheklak Dar BaHal




@’”‘@
(‘-’)
(#) salam (#)
(#)(#)

.:”":.:”":.
>>–’.— .’–>
“-.-”



اس ام اس شکلک دار باحال
SMS Sheklak Dar BaHal





_1_
0___.(“”").___0
” ‘ ”
_____..______ ……….
,–”–.______x
“—-\______/
…….’0”0”



اس ام اس شکلک دار باحال
SMS Sheklak Dar BaHal
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد