جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس پشت ماشینی طنز SMS Posht Mashini Tanz


اس ام اس پشت ماشینی


اس ام اس پشت ماشینی طنز
SMS Posht Mashini Tanz




از ماجرای درد عشق حکایت خطاست

از محنت محبت اظهار شکایت نارواست



اس ام اس پشت ماشینی طنز
SMS Posht Mashini Tanz





منتظرم باش دخترم

بهار



اس ام اس پشت ماشینی طنز
SMS Posht Mashini Tanz




سخت نگیر اینم می گذره



اس ام اس پشت ماشینی طنز
SMS Posht Mashini Tanz

  





پشت خاور:

سربالایی شرمندم سرپایینی پرندم



اس ام اس پشت ماشینی طنز
SMS Posht Mashini Tanz





پشت کامیون :

خودتی!



اس ام اس پشت ماشینی طنز
SMS Posht Mashini Tanz





پشت وانت عهد بوق :

Don’t race with me babi

( دقیقا baby رو با i نوشته بود! )



اس ام اس پشت ماشینی طنز
SMS Posht Mashini Tanz





هرگزم نقش تو از لوح دل وجان نرود

در غرور اشک من یاد تو بود



اس ام اس پشت ماشینی طنز
SMS Posht Mashini Tanz




الهی دستم گیر که دست اویز ندارم

وعذرم بپذیر که پای گریز ندارم



اس ام اس پشت ماشینی طنز
SMS Posht Mashini Tanz





اره تو محشری

از ولوو سری

(پشت یه اتوبوس )



اس ام اس پشت ماشینی طنز
SMS Posht Mashini Tanz




ای عاشق دلسوخته اندوه مدار

روزی به مراد عاشقان گردد کار



اس ام اس پشت ماشینی طنز
SMS Posht Mashini Tanz


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد