جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس ساخت شکلک با کاراکترها SMS Sakht Shklak Ba KarakTer


اس ام اس ساخت شکلک با کاراکترها
SMS Sakht Shklak Ba KarakTer





*;%*;*
*;%*;%*;*
)i(
( )

تمام گل های این گلدون تقدیم تو



اس ام اس ساخت شکلک با کاراکترها
SMS Sakht Shklak Ba KarakTer





*.*;’.*”*,*.L*;’.

*,*.* ” O *”*,*.*;

*”*,*.*;’*”*,V*.*;’

*,*.*E;’.*”**”*

ببین برات LOVE ترکوندم



اس ام اس ساخت شکلک با کاراکترها
SMS Sakht Shklak Ba KarakTer





آهای

0

|

JL

میدونی چقدر دوست دارم

O

<>

JL

اینقد

________O________

|

JL



اس ام اس ساخت شکلک با کاراکترها
SMS Sakht Shklak Ba KarakTer

  




^^

oO

@

(-)

مگه بهت نگفتم دیگه عکستو به این و اون نده



اس ام اس ساخت شکلک با کاراکترها
SMS Sakht Shklak Ba KarakTer




() ()
( Ö )
(( ))
موش

,,,,_
o(. .)o
;(–);
میمون

<).”".(>
(oo)

خوک

و حتی

><((((;>

ماهی

دلشون برات تنگ شده و می خوان برگردی به باغ وحش



اس ام اس ساخت شکلک با کاراکترها
SMS Sakht Shklak Ba KarakTer





0

/

JL

روتو اونور کن بی حیا

مگه نمی بینی لباس تنم نیست



اس ام اس ساخت شکلک با کاراکترها
SMS Sakht Shklak Ba KarakTer





از ته

….. …..

.* ** *.

* . .*

.*” “*.

“*.*”

می گم

دوست دارم



اس ام اس ساخت شکلک با کاراکترها
SMS Sakht Shklak Ba KarakTer





0

|/|/

//

دستاتو سفت گرفتم

که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام



اس ام اس ساخت شکلک با کاراکترها
SMS Sakht Shklak Ba KarakTer




()’ “‘ ‘()

( ‘ ; ‘ ) .,’@,

=(,,)=(“‘)===:’,@,’@

t_!_J ‘@;



اس ام اس ساخت شکلک با کاراکترها
SMS Sakht Shklak Ba KarakTer





تایتانیک
ــــــــ||ــ=”………….”—

___t/,_. …………. ,_

/ __________________

با همه مسافراش

فدات



اس ام اس ساخت شکلک با کاراکترها
SMS Sakht Shklak Ba KarakTer


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد