جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زمستان و برف SMS Zemestan Barfi



اس ام اس زمستان


اس ام اس زمستان و برف
SMS Zemestan Barfi





خدا زیباست

این را در دانه دانه های برف می بینم



اس ام اس زمستان و برف
SMS Zemestan Barfi




چه حسی بود در قلبم شبیه کوچه برفی

به راه کوچه ی برفی تو را از خود جدا کردم

نفهمیدم که می میرم نباشی مثل پروانه

تو را من در ته این کوچه ی برفی رها کردم



اس ام اس زمستان و برف
SMS Zemestan Barfi





دوست دارم برگردم اون دوران که بابام بیدارم می کرد

و می گفت : پاشو ببین چه برفی اومده



اس ام اس زمستان و برف
SMS Zemestan Barfi

  




بر لبم نام تو را می برم تا برف

مثل قند در دل زمستان آب شود



اس ام اس زمستان و برف
SMS Zemestan Barfi





آدم برفی نبودم که به پایت یک شبه آب شوم

من مو به مو سفید شدم



اس ام اس زمستان و برف
SMS Zemestan Barfi




برای آدم برفی چشم نگذار وگرنه آب که نمی شود ، هیچ

تا یک عمر هم خیره به رد پاهایت می ماند



اس ام اس زمستان و برف
SMS Zemestan Barfi




زمستان را دوست ندارم

چون با آمدنش به یاد نگاه های سردت می افتم



اس ام اس زمستان و برف
SMS Zemestan Barfi





بی تابی نکن !

هی نپرس پس کی برف می بارد ؟

موهای پدرت را نگاه کن



اس ام اس زمستان و برف
SMS Zemestan Barfi





هنوز هم برام هیچی جالب تر از این نیست که

صبح پاشم ببینم کلی برف اومده و هیچکی هم از روش نرفته



اس ام اس زمستان و برف
SMS Zemestan Barfi




خیلی از یخ کردن های ما از سرما نیست

لحن بعضی ها عصر یخبندانه



اس ام اس زمستان و برف
SMS Zemestan Barfi





دارد برف می آید …

در گوش دانه های برف نام تو را زمزمه خواهم کرد

تا برف از شوق حضورت بهار را لمس کند



اس ام اس زمستان و برف
SMS Zemestan Barfi


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد