جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فراموشی یار SMS Faramooshi Yar



اس ام اس فراموشی



اس ام اس فراموشی یار
SMS Faramooshi Yar




خاموشی بهانه است

مشترک مورِد نظر فراموشت کرده است !



اس ام اس فراموشی یار
SMS Faramooshi Yar




فراموش کردن تو هنر می خواهد

و من بی هنرترین انسانم



اس ام اس فراموشی یار
SMS Faramooshi Yar





تمام سپاس من از کسی است

که به من نیاز نداشت

اما فراموشم نکرد



اس ام اس فراموشی یار
SMS Faramooshi Yar


  




بـه خـــــودم قــول می دهـم که فــراموشــــت کـنم

وقـــتی صـــبــح می شـــــــود تــو را کـه نـه

ولــــــی قــــــــولم را فـــــــرامـــوش می کـــــــنم



اس ام اس فراموشی یار
SMS Faramooshi Yar





اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است

اینجا گم که مى شوى به جاى اینکه دنبالت بگردند

فراموشت مى کنند



اس ام اس فراموشی یار
SMS Faramooshi Yar





فراموش کردنت کار سختی نیست

کافی است دراز بکشم

چشم هایم را ببندم و برای همیشه بمیرم



اس ام اس فراموشی یار
SMS Faramooshi Yar





وقتى که می گى

دیگه برای همیشه فراموشش کردى و هیچ احتیاجى بهش ندارى

و تمام بد و بیراه های دنیا رو نصیبش می کنى

دقیقا همون زمانیه که بیشتر از همیشه دلت براش تنگ شده



اس ام اس فراموشی یار
SMS Faramooshi Yar





ما بخار شیشه ایم

نازمون کنی اشکمون در میاد

چه برسه فراموشمون کنی



اس ام اس فراموشی یار
SMS Faramooshi Yar





خاطره تنها مدرکی است

که فراموشی را محکوم می کند

پس بمان در خاطرم



اس ام اس فراموشی یار
SMS Faramooshi Yar





تنها یک برگ مانده بود

درخت گفت : منتظرت می مانم

برگ گفت : تا بهار خداحافظ

بهار شد ولی درخت میان آن همه برگ دوستش را فراموش کرده بود



اس ام اس فراموشی یار
SMS Faramooshi Yar

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد