جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خاطرات شیرین SMS Sweet Memories


اس ام اس خاطرات


اس ام اس خاطرات شیرین
SMS Sweet Memories





بارانِ سربی می شود

وقتی نیستی می ریزد بر سرم

خاطراتت




اس ام اس خاطرات شیرین
SMS Sweet Memories





هیس

حواس تنهایی ام را با خاطرات باتو بودن پرت کرده ام

بگو کسی حرفی نزند

بگذار لحظه ای آرام بگیرم




اس ام اس خاطرات شیرین
SMS Sweet Memories





به هم می رسیم ۳ نفر می شیم

من و تو و شادی از هم دور می شیم ۴ نفر می شیم

تو و تنهایی ، من و خاطره




اس ام اس خاطرات شیرین
SMS Sweet Memories

  




می آیی

عاشق می کنی

محو می شوی

تا فراموشت می کنم ، دوباره می آیی

تازه می کنی خاطراتت را

محو می شوی




اس ام اس خاطرات شیرین
SMS Sweet Memories





مرا محکــم تر در آغوش خود بگیـر

من هنوز هم نـمی خواهم تــو را

به دسـت خاطرات لــعنـتـی بسپـارم




اس ام اس خاطرات شیرین
SMS Sweet Memories





می گوینــد : بــاران کــه میزنــد

بــوی خــاک بلنــد می شــود

امــا اینجــا بــاران کــه می زنــد

بــوی خاطــره  بلنــد می شــود




اس ام اس خاطرات شیرین
SMS Sweet Memories





دست خالی‌ که نمی‌شود به پیشواز خاطره رفت

من هم وقتی‌ چمدانم پر از گریه شد راه می‌‌افتم




اس ام اس خاطرات شیرین
SMS Sweet Memories





دلم که گرفته باشد باصدای

دستفروش دوره گرد هم گریه می کنم

چه رسد به مرور خاطرات باهم بودنمان




اس ام اس خاطرات شیرین
SMS Sweet Memories




من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند

و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی

چه بلاتکلیفند خاطراتمان




اس ام اس خاطرات شیرین
SMS Sweet Memories





ﻫﺮ ﺁﺩمی ﮐﻪ ﻣﯿﺮﻭﺩ

ﯾﮏ ﺭﻭﺯ

ﯾﮏ جایی

به ﯾﮏ ﻫﻮﺍﯾﯽ

ﺑﺮمی گردد

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﮏ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﻫﺴﺖ

ﺣﺘﯽ ﯾﮏ ﺧﺎﻃﺮﻩ




اس ام اس خاطرات شیرین
SMS Sweet Memories





خاطره یعنی یک سکوت غیر منتظره

میان خنده هایی بلند




اس ام اس خاطرات شیرین
SMS Sweet Memories





میروم تا در آغوش خاک قرار گیرم

و تمام خاطراتمان را به خاک بسپارم

چون دیگر بعد تو پناهی بهتر از آغوش خاک ندارم



اس ام اس خاطرات شیرین
SMS Sweet Memories


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد