جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس به سلامتی رفیق SMS cheers pal




اس ام اس به سلامتی


اس ام اس به سلامتی رفیق
SMS cheers pal




به سلامتی کسی که

همیشه آخر اس ام اس هاش اسمشو می نویسه

چون میدونه هیشکی شمارشو Save نکرده



اس ام اس به سلامتی رفیق
SMS cheers pal




به سلامتی شهیدا که دیروز جونشونو دادن

تا من امروز به فردام فکر کنم



اس ام اس به سلامتی رفیق
SMS cheers pal





امتحان آیین نامه داشتم

سرهنگ پرسید : دور زدن  کجا ممنوعه ؟

گفتم تو عالم رفاقت

لبخند زد و گفت پیاده شو قبولی

سلامتی هر چی بامرامه



اس ام اس به سلامتی رفیق
SMS cheers pal

  



به سلامتیِ سکوت که

بعضیا رو همین سکوت آروم می کنه

و بعضیارو هم آتیش می زنه !



اس ام اس به سلامتی رفیق
SMS cheers pal




سلامتیه اونایی که

عشق براشون دلگرمیه نه سرگرمی



اس ام اس به سلامتی رفیق
SMS cheers pal





ﻟﺬﺗﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺳﺮ ﮐﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﺩﻫﻪ ﺷﺼﺘﯿﺎ ﻫﺴﺖ

ﺗﻮ ﮐﺘﮏ ﺯﺩﻥ ﺩﻫﻪ ﻫﺸﺘﺎﺩﯾﺎ ﻧﯿﺴﺖ !

ﺑﻪ سلامتی ﻫﻤﻪ ﻫﻔﺘﺎﺩﯾﺎ



اس ام اس به سلامتی رفیق
SMS cheers pal





ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ

ﻭﯾﺒﺮﺷﻮﻥ ﺩﻧﯿﺎﻣﻮﻧﻮ می لرزونه



اس ام اس به سلامتی رفیق
SMS cheers pal





به سلامتی کسی که

به نبودش عادت کردم ولی دلم بودنشو می خواد



اس ام اس به سلامتی رفیق
SMS cheers pal





به سلامتی ﭘﺮﻧﺪﮔﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺧﺸﮑﺴﺎﻟﯽ ﻣﺮﺩﻧﺪ

ﻭﻟﯽ ﺍﺯ ﮔﻨﺪﻡ ﺯﺍﺭ ﻧﺎﻣﺮﺩﺍﻥ ﻧﺨﻮﺭﺩﻧﺪ



اس ام اس به سلامتی رفیق
SMS cheers pal





وقتی تک باشی حتی از پادشاهم سر تری

به سلامتی همه اونایی که واسمون همیشه تکن



اس ام اس به سلامتی رفیق
SMS cheers pal


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد