جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فاصله و دلتنگی SMS and miss distance






اس ام اس فاصله
اس ام اس فاصله و دلتنگی
SMS and miss distance




به تو عادت دارم

مثل پروانه به آتش ، مثل عابد به عبادت

و تو هر لحظه که از من دوری ، من به ویرانگری فاصله می اندیشم

در کتاب احساس ، واژه فاصله یک فاجعه معنا شده است

تو توانایی آن را داری که به این فاجعه پایان بخشی



اس ام اس فاصله و دلتنگی
SMS and miss distance





نبودنت بهترین بهانه است برای اشک ریختن

ولی کاش بودی تا اشک هایم از شوق دیدارت سرازیر می شد



اس ام اس فاصله و دلتنگی
SMS and miss distance





به وسعت ندیدن نگاهت خسته ام

چگونه بشکنم ثانیه های سنگین دوریت را ؟



اس ام اس فاصله و دلتنگی
SMS and miss distance

  



هرجا تو باشی دل من همون جاست

حتی اگه فاصلمون یه دنیاست



اس ام اس فاصله و دلتنگی
SMS and miss distance





مرا از خود رها کردی و رفتی

مرا آنگه که تنها مانده بودم

ولی من باز هم هستم به یادت

اگر چه دور هستم از سرایت



اس ام اس فاصله و دلتنگی
SMS and miss distance





همیشه دور بودن به معنای فراموش کردن نیست

گاهی فرصتی است برای دلتنگ شدن



اس ام اس فاصله و دلتنگی
SMS and miss distance





مست آن یارم که در تنهاییم یادم کند

از فراق و دوری خود سخت بیمارم کند



اس ام اس فاصله و دلتنگی
SMS and miss distance





و با دلتنگی های من

تو با این جاده همدستی

تظاهر کن ازم دوری

تظاهر می کنم هستی



اس ام اس فاصله و دلتنگی
SMS and miss distance




همیشه فکر می کردم غم انگیزترین غروب ، غروب زندگیست

ولی تازه فهمیدم هیچ غروبی غم انگیزتر از دوری تو نیست



اس ام اس فاصله و دلتنگی
SMS and miss distance





خودت نیستی صدات مونده

صدات چشمامو گریونده

دلم روی زمین مونده

فقط از تو همین مونده



اس ام اس فاصله و دلتنگی
SMS and miss distance





نگران خودمم که چجوری بی تو بمونم ؟

دوری و ندیدن تو کاره من نیست

نمی تونم



اس ام اس فاصله و دلتنگی
SMS and miss distance





یکی می پرسد : اندوه تو از چیست ؟

سبب ساز سکوت مبهمت کیست ؟

برایش صادقانه می نویسم

برای آنکه باید باشد و نیست



اس ام اس فاصله و دلتنگی
SMS and miss distance





شبیه برگ پاییزم همیشه قسمت بادم

ز تو دورم ولی هرگز نخواهی رفت از یادم



اس ام اس فاصله و دلتنگی
SMS and miss distance





چشماتو ببند ! بستی ؟

حالا باز کن ! باز کردی ؟

چقدر طول کشید ؟

همین قدر هم نمی تونم دوریتو تحمل کنم !



اس ام اس فاصله و دلتنگی
SMS and miss distance





تو که درد دل دیوانه ی من می دانی

چند دور از تو خورم ، خون جگر پنهانی ؟



اس ام اس فاصله و دلتنگی
SMS and miss distance


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد