جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فراموشی دوست Lost love sms92



اس ام اس فراموشی


اس ام اس فراموشی دوست
Lost love sms




برف آمد و پاییز فراموشت شد

آن گریه ی یک ریز فراموشت شد

انگار نه انگار که با هم بودیم

چه زود همه چیز فراموشت شد !



اس ام اس فراموشی دوست
Lost love sms





می نویسم روی صفحه ی غریب زندگی

من فراموشت نمی کنم عزیز ، به سادگی



اس ام اس فراموشی دوست
Lost love sms





اگه فراموشم کنی میرم سراغ سرنوشت

می گم چرا اسم منو فقط تو قلب تو نوشت

اگه فراموشم کنی سلطان قصر غم می شم

مثل یه شمع بی فروغ لحظه به لحظه کم می شم



اس ام اس فراموشی دوست
Lost love sms

  




موجی از عشق رو به ساحل دلت می فرستم

تا بدانی فراموش نشدنی هستی



اس ام اس فراموشی دوست
Lost love sms




هروقت تونستی برف رو سیاه کنی

کلاغ را سفید کنی

هروقت تونستی آتش را ببوسی

تو آب نفس عمیق بکشی

هروقت تونستی اشک سنگ رو ببینی

شادیه غم را ببینی

اون موقع من تو را فراموش خواهم کرد



اس ام اس فراموشی دوست
Lost love sms





من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند

و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی

چه بلاتکلیف اند خاطراتمان



اس ام اس فراموشی دوست
Lost love sms




معمولا آدما از اینکه بعد از مرگ فراموش بشن وحشت دارن

ولی چه سخته زنده باشی و فراموش بشی



اس ام اس فراموشی دوست
Lost love sms





اگه با تنهایی و غم تموم بشه عمرم

بدون که تو رو فراموش نمی کنم عمراً



اس ام اس فراموشی دوست
Lost love sms





گفته بودم بعد از این باید فراموشش کنم

دیدمش از یاد بردم گفته های خویش را

تا به من نزدیک شد گفتم سلام ای آشنا

گفتم اما نشنیدم جز صدای خویش را



اس ام اس فراموشی دوست
Lost love sms





از بس که غصه تو قصه در گوشم کرد

غم های زمانه را فراموشم کرد



اس ام اس فراموشی دوست
Lost love sms


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد