جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بی وفایی دوست 92


اس ام اس بی وفایی

اس ام اس بی وفایی دوست
SMS faithless friend




خداوندا چه سخت است این جدایی

چه تلخ است این شراب بی وفایی

جدایی ، بی وفایی ، درد دوری

همه باشد گناه آشنایی



اس ام اس بی وفایی دوست
SMS faithless friend





باده ی عاشق ز هر باده جداست

بی وفا مستی مگر از باده ی عشقت نبود؟

کین چنین دل را شکستی



اس ام اس بی وفایی دوست
SMS faithless friend





اینجا زمین است

رسم آدم هایش هم عجیب

اینجا گم که می شوی

به جای اینکه دنبالت بگردند

تو را فراموش می کنند



اس ام اس بی وفایی دوست
SMS faithless friend

  




این روزها پر طرفدارترین بازی در بین آدم ها

بازی با احساسات  است



اس ام اس بی وفایی دوست
SMS faithless friend





بوی رفتن می دهی

عطر تازه ای خریده ای؟



اس ام اس بی وفایی دوست
SMS faithless friend





مطمئن باش ، برو

ضربه ات کاری بود

بی وفایی کردی

دل من سخت شکست

و چه زشت به من و سادگیم خندیدی

به من و عشق پاک که پر از یاد تو بود



اس ام اس بی وفایی دوست
SMS faithless friend





آنقدر رسم با وفایی مرده است

که می ترسم مجنون اگر زنده شود

یادی از لیلی نکند



اس ام اس بی وفایی دوست
SMS faithless friend





خوشا آنان که در بازار گیتی

خریدار وفا بودند و هستند

خوشا آنان که در راه رفاقت

رفیق با وفا بودند و هستند



اس ام اس بی وفایی دوست
SMS faithless friend





وقتی فهمید می خوامش خندید و رفت

التماس رو تو چشام دید و رفت

با تمام خوبی هام اون بی وفا

رنگ غم تو چشام پاشید و رفت



اس ام اس بی وفایی دوست
SMS faithless friend





چقدر دلم هوایت را می کند

حالا که دیگر هوایم را نداری



اس ام اس بی وفایی دوست
SMS faithless friend

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد