جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سرکاری خنده دار آذر 92


اس ام اس سرکاری

اس ام اس سرکاری خنده دار
Funny SMS friendships




حکیمی هر وقت دلش می گرفت با خرش درد دل می کرد

من هم الان دلم گرفته

کجایی؟



اس ام اس سرکاری خنده دار
Funny SMS friendships





اون صورت مظلومت اون چشمای پر اشکت اون نگاه پرخشمت

منو یاد کسی می ندازه که توی عروسی شام گیرش نیومده



اس ام اس سرکاری خنده دار
Funny SMS friendships





اگه یه روز رفتی سفر

رفتی از پیشم بی خبر

سوغاتی واسم چی میاری؟



اس ام اس سرکاری خنده دار
Funny SMS friendships

  




به سراغ من اگر می‌آئی
.
.
.
سر راهتون بی زحمت دو تا نون سنگگ هم بگیرین



اس ام اس سرکاری خنده دار
Funny SMS friendships





در خرابه های قلبت کارگری بیش نیستم
.
.
.
.
سیمان بفرست کار خوابیده



اس ام اس سرکاری خنده دار
Funny SMS friendships




فقط یه بار بهت می گم بی تو می میرم

می دونی چرا زندگیم ؟

چون خوب نیست آدم زیاد دروغ بگه



اس ام اس سرکاری خنده دار
Funny SMS friendships




خیلی دوستت دارم عشق چشم آبی

یه مشکل هست  سر راهم هست

چیه ؟

این که تو خیلی گاوی



اس ام اس سرکاری خنده دار
Funny SMS friendships




اون چیه که از گل بهتره؟

از حوری قشنگ تره؟

از دنیا با ارزش تره؟

از فرشته پاک تره؟

واقعا که تو هنوز منو نشناختی؟



اس ام اس سرکاری خنده دار
Funny SMS friendships





اوه چه بویی میاد
.
.
.
نه همون بالا بود اینجا نمیاد



اس ام اس سرکاری خنده دار
Funny SMS friendships


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد