جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دوست داشتن sms hese qashang love




اس ام اس دوستت دارم
اس ام اس دوست داشتن
Love sms






انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم

تنها یک جمله هنوزم دوستت دارم



اس ام اس دوست داشتن
Love sms





امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه

دیروز هم همینطور بود فردا هم همین طوره



اس ام اس دوست داشتن
Love sms






بگو دوستت دارم

شهیدم کن

مالیات ندارد این گلوله ای که از دهانه لب هایِ تو شلیک می شود



اس ام اس دوست داشتن
Love sms

  





هی تو کمی نزدیکتر بیا

اما چیزی نگو بگذار فقط

بگذار چشم هایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کنـــد



اس ام اس دوست داشتن
Love sms






دوست داشتن

زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد

دوست داشتن دل می خواهد

و یک من می خواهد و یک تو



اس ام اس دوست داشتن
Love sms






بانو

آن پیرهن قرمز پولک دارت را بپوش

و مثل یک ماهی به آغوش من بیا

من هنوز دریا دریا تو را دوست دارم



اس ام اس دوست داشتن
Love sms






باران می بارد ! به حرمت کداممان ؟ نمی دانم

همین اندازه می دانم که صدای پای خداست

شاید دلی در این حوالی گفته باشد دوستت دارم



اس ام اس دوست داشتن
Love sms






ما به هم نمی رسیم

امّا بهترین غریبه ات می مانم

که تو را همیشه دوست خواهد داشت



اس ام اس دوست داشتن
Love sms






می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم

یکی بود ، یکی …

بی خیال …

خلاصه اش می شود

دوستت دارم



اس ام اس دوست داشتن
Love sms





حرف های زیادی بلد نیستم

من تنها چشمان تو را دیدم و گوشه ای از لبخندت که حرف هایم را دزدید

از عشق چیزی نمی دانم اما دوستت دارم کودکانه تر از آنچه فکر کنی



اس ام اس دوست داشتن
Love sms


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد