جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین جدید آذر 92

اس ام اس سنگین
اس ام اس سنگین جدید
New heavy SMS





شرم می کنم

با ترازوی کودک گرسنه ای که در پیاده رو نشسته است

وزن سیری ام را بکشم



اس ام اس سنگین جدید
New heavy SMS




هنگام به گریه انداختن زن مواظب باشید

خدا اشک های او را می شمارد



اس ام اس سنگین جدید
New heavy SMS





همه از خاکیم و به خاک برمی گردیم

مهم اینه که به لجن تبدیل نشیم



اس ام اس سنگین جدید
New heavy SMS

  




بیچاره گل فروش

تنها کسی است که وقتی با گل وارد خانه می شود

همه غمگین می شوند



اس ام اس سنگین جدید
New heavy SMS




خسته اونی نیست که خوابیده

خسته اونیه که نمی تونه بخوابه



اس ام اس سنگین جدید
New heavy SMS




وای از اون روزی که آدم ها قبل از اینکه بزرگ بشن

بزرگشون کنن



اس ام اس سنگین جدید
New heavy SMS





گفتند به اندازه ی گلیم هایتان

و به اندازه ی دهان هایتان اما حرفی از وسعت آرزوهایمان نزدند



اس ام اس سنگین جدید
New heavy SMS




دنیای اطرافمان را با پرده ی سینما اشتباه گرفته ایم

یکی فراموش می شود یکی خاموش می شود یکی می میرد

و ما تماشا می کنیم



اس ام اس سنگین جدید
New heavy SMS




خدایا یه خواهش ازت دارم

مارو با کساییکه دوستشون داریم امتحان نکن



اس ام اس سنگین جدید
New heavy SMS




دست همیشه برای زدن نیست

کار دست همیشه مشت شدن نیست

دست که فقط برای این کارها نیست

گاهی دست می بخشد نوازش می کند

و احساس را منتقل می کند

گاهی چشم ها به سوی دست توست

دستت را دست کم نگیر



اس ام اس سنگین جدید
New heavy SMS


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد