جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس احساسی آذر 92


اس ام اس احساسی آذر 92




به چــــه تشبیه کنم نــام تو را

به بــــهار یا به آبی  زلال دریــــا

ســـــاده تر می گویم

تــو تمامیـــت احساس منی



اس ام اس احساسی آذر 92




دست خودم نیست

به گمانم دست تو است

که می تواند مرا با یک سلام خشک و خالی به آینده امیدوار کند !



اس ام اس احساسی آذر 92




دنیای زیر آب شبیه دنیای چشم های توست

هر چه بیشتر دست و پا می زنم

بیشتر غرق می شوم



اس ام اس احساسی آذر 92
  




پس چشمانت چه زمان در خواهند یافت که نگاه  زاده ی علاقه است ؟




اس ام اس احساسی آذر 92



تبسم شیرین عشق گوشه ای از نگاه خداست

تنها به نگاه او می سپارمت



اس ام اس احساسی آذر 92




همیشه در بهترین جای قلبم خواهی ماند

آنجا که فقط جاودانه ها می مانند



اس ام اس احساسی آذر 92




می دونی چرا معرفت ها کم شده تو دنیا؟

چون همش تو وجود تو جمع شده!



اس ام اس احساسی آذر 92




پیام هایم گاه گاه است

آنچه ابدیست یاد توست



اس ام اس احساسی آذر 92




خدایت یار، تا آندم که از هستی نشان باشد

دعایت می کنم سهمت همیشه آسمان باشد



اس ام اس احساسی آذر 92




من رشـته ی محـبـت تـو پاره می کـنـم

شـایـد گره خورد بـه تـو نـزدیکتر شوم



اس ام اس احساسی آذر 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد