جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و قاطی پاتی sms ziba ghati

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس زیبا و قاطی پاتی
sms ziba ghati



خیلی وقته که برای دیدن تو

 اول باید چشم هایم را ببندم



اس ام اس زیبا و قاطی پاتی
sms ziba ghati



بنده ای به خدا گفت

 اگر سرنو شت مرا نوشته ای چرا دعا کنم؟

 خدا گفت شاید نوشته باشم هر چه دعا کند



اس ام
اس زیبا و قاطی پاتی
sms ziba ghati



ببین روی زمین افتادم

قند خونم رسیده به صفر

 بگو: دوست دارم!

من به این دروغ شیرین محتاجم



اس ام اس زیبا و قاطی پاتی
sms ziba ghati

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس زیبا و قاطی پاتی
sms ziba ghati



ب سلامتی کسی ک هنوز دوسش دارم

 ولی دیگه مال من نیس



اس ام اس زیبا و قاطی پاتی
sms ziba ghati



تو دنیا هیچ وقت دل نبند

چون دنیا اونقد کوچیکه ک دوتا دل پیش هم جا نمی شن

اما اگه دل بستی ازش جدانشو چون دنیا

اونقد بزرگه ک دیگه پیداش نمی کنی



اس ام اس زیبا و قاطی پاتی
sms ziba ghati



خیانت است یاعدالت

نوشت دوستت دارم برای دو نفر فرستاد



اس ام اس زیبا و قاطی پاتی
sms ziba ghati



من مست غم عشقم با خنده خمارم کن

صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن



اس ام
اس زیبا و قاطی پاتی
sms ziba ghati



تا حالا به خودم میبالیدم واسه غرورم

حالا پشیمونم که واسه اونیکه ارزششو داشت زیر پا له ش نکردم



اس ام اس زیبا و قاطی پاتی
sms ziba ghati



آدم خوبه ی قصه های من دلتنگت شده ام!
حجمش رامیخواهی؟؟
خدا را تصور کن...



اس ام اس زیبا و قاطی پاتی
sms ziba ghati



بودن باکســــــــــان کـــــہ دوســــــــــتشان داریم چه زیباست...

حتی درفرصت یک یــــــــــاد !



اس ام اس زیبا و قاطی پاتی
sms ziba ghati



رقیب من تو میدانی آن نازنین یارت عشق نافرجام من

هرنیمه شب درخواب من پرسه میزند؟

ک هرشب سر همان قرار همیشگی می آید

و من از ترس خیانت از خواب میپرم؟



اس ام اس زیبا و قاطی پاتی
sms ziba ghati
نظرات 1 + ارسال نظر
هیسسسسسس پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:51 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد