جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس قشنگ در هم sms qashang darham

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس قشنگ در هم
sms qashang darham



اشک هایم هم مثل تو شده اند دیگر نمی آیند..

من خاطرت را می خواستم نه خاطره هایت را



اس ام اس قشنگ در هم
sms qashang darham



به سلامتی زنجیری

که صد سال زیر برف و بارون می مونه

 می پوسه ولی از هم جدانمی شه.

امید وارم که بمونیم بپوسیم

 ولی از هم جدا نشیم



اس ام
اس قشنگ در هم
sms qashang darham



قابل توجه آقایان :

وقتی یه زن نظر شما رو می پرسه

در واقع نمی خواد نظرتوون رو بدونه

فقط می خواد نظر خودش رو با یه صدای مردوونه هم بشنونه



اس ام اس قشنگ در هم
sms qashang darham

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس قشنگ در هم
sms qashang darham



تو به تک تک لحظه های من

یک بودن بدهکاری



اس ام اس قشنگ در هم
sms qashang darham



درد یک پنجره را پنجره ها می فهمند

معنی کورشدن را گره ها می فهمند

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن

 چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند.



اس ام اس قشنگ در هم
sms qashang darham



باران باش ببار

مپرس کاسه های خالی مال کیست

کوروش کبیر



اس ام اس قشنگ در هم
sms qashang darham



تو همدردی!

یا توهم دردی؟



اس ام اس قشنگ در هم
sms qashang darham



تو که یک گوشه چشمت غمی از عالم برد

حیف باشد که تو باشی مرا غم ببرد



اس ام اس قشنگ در هم
sms qashang darham



همه جا هستی

در نوشته هایم

در خیالم

در دنیایم

تنها جایی که باید باشی و ندارمت

 کنارم است !



اس ام اس قشنگ در هم
sms qashang darham



روزهای کودکی

میῖخواهم برگردم به روزهای کودکی..

آن زمانῖها که پدر تنها قهرمان بود

عشق تنها در آغوش مادر خلاصه می شد

بالاترین نقطهῖى زمین شانهῖهای پدر بود



اس ام
اس قشنگ در هم
sms qashang darham



دلتنگی مرض عجیبی است

 آدم را آرام آرام ناآرام میکند



اس ام اس قشنگ در هم
sms qashang darham



غمگینم همانند دقلکى که روى صحنه نگاهش به عشقش افتاد

که با معشوقش به او می خندیدند



اس ام اس قشنگ در هم
sms qashang darham



ماشین به راه افتان حس میکنم

اما چیزی از من به جا مانده بروی سینه می گذارم

 اهسته دستم را جای دلم خالی



اس ام اس قشنگ در هم
sms qashang darham
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد