جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس قشنگ تنهایی sms qashang tanhaee

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس قشنگ تنهایی
sms qashang tanhaee



فرق من با یه مترسک چیه آی دنیا ؟

هر دو پوشالی و خالی

هر دومون تنهای تنها !



اس ام اس قشنگ تنهایی
sms qashang tanhaee



به جنگل که می روی برایم عصایی بیاور

این عذاب تنهایی پیرم کرده است !



اس ام
اس قشنگ تنهایی
sms qashang tanhaee



تنهایی یعنی شب که می خوای بخوابی

 به گوشیت می گی شب بخیر



اس ام اس قشنگ تنهایی
sms qashang tanhaee

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس قشنگ تنهایی
sms qashang tanhaee



تنهایی هم برای خودش عالمی دارد

حداقل خیالت راحت است که دیگر دلت نمی شکند !



اس ام اس قشنگ تنهایی
sms qashang tanhaee



تقدیر را خود رقم می زنم

 از کنارم هرچه تنهایی هست

بر می دارم و تو را جایشان می گذارم



اس ام اس قشنگ تنهایی
sms qashang tanhaee



روزگار اینسان که خواهد بیکس و تنها مرا

سایه هم ترسم نیاید دیگر از دنبال من



اس ام اس قشنگ تنهایی
sms qashang tanhaee



تنهایی

تاوان همه نه هایی است که نگفتم تا دل کسی نشکند

همه محبت هایی که زیادی هدر دادم تا دلی به دست آورم

همه دوستت دارم های آبکی که جدی گرفتم

همه سادگی که در این دنیای هزار چهره خرج کردم

تنهایی

تاوان همه خوش بینی است که به دنیا و آدم های این روزها داشتم …



اس ام
اس قشنگ تنهایی
sms qashang tanhaee



نشستم

خسته شدم

دیگر قایق نمی سازم

پشت دریاها هر خبری که میخواهد باشد باشد

وقتی از تو خبری نیست قایق میخواهم چه کار ؟

مرا همین جزیره کوچک تنهایی هایم بس است



اس ام اس قشنگ تنهایی
sms qashang tanhaee



میان این همه مهمان چقدر تنهایم

 وقتی مابین این همه کفش

 کفش های تو نیست !



اس ام اس قشنگ تنهایی
sms qashang tanhaee



تنهایی راه رفتن سخت نیست

 ولی وقتی ما این همه راهو با هم رفتیم

تنهایی برگشتن خیلی سخته !



اس ام اس قشنگ تنهایی
sms qashang tanhaee
نظرات 1 + ارسال نظر
eli دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:31 ب.ظ

تمام نیمکت های پارک دونفره اند....بیخیال به درخت تکیه میدهم....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد