جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی غمگین و گریه دار sms tanhayi qamgin

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس تنهایی غمگین و گریه دار
sms tanhayi qamgin



تنهایی یعنی

 دل هیچکس سایز دلت نیست !



اس ام اس تنهایی غمگین و گریه دار
sms tanhayi qamgin



رفته ای اما رد پایت مانده است در من

 کنار تنهایی ام قدم می زند بی من !



اس ام
اس تنهایی غمگین و گریه دار
sms tanhayi qamgin



جلوی آیینه که می روم تنهاییم دوتاست

هرچه در آن است منم ، تو را می جویم

در هیچ آیینه ای هیچ تویی جز من نیست



اس ام اس تنهایی غمگین و گریه دار
sms tanhayi qamgin

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس تنهایی غمگین و گریه دار
sms tanhayi qamgin



بی تو شهر پر است

 از آیه های تنهایی



اس ام اس تنهایی غمگین و گریه دار
sms tanhayi qamgin



امروز آیینه حزن چهره ام را تاب نیاورد

 شکست و من ماندم و هزار تکه تنهایی !



اس ام اس تنهایی غمگین و گریه دار
sms tanhayi qamgin



تنهایی یعنی انقدر کسی بغلمون نکرد

 که خودمون زدیم بقل !!!



اس ام اس تنهایی غمگین و گریه دار
sms tanhayi qamgin



تنهایی همان مرگ است

 که رو دربایستی دارد !



اس ام
اس تنهایی غمگین و گریه دار
sms tanhayi qamgin



سلام هایی که بوی خداحافظی می دهند

بودن هایی که هیچکدام خوشحال کننده نیستند

و رفتن هایی که امید بازگشتی به آنها نداری

همه اینها را که جمع می کنی به یک کلمه می رسی

تنهایی !



اس ام اس تنهایی غمگین و گریه دار
sms tanhayi qamgin



سرد است

نیمکتی تنها در پارک نشسته است

 من تنها بر نیمکت و تو تنها در من

می بینی ؟ چه در همیم و تنها ؟



اس ام اس تنهایی غمگین و گریه دار
sms tanhayi qamgin



در تنهایی هایت مراقب آدم هایی که نزدیکت می شوند باش …

گاهی دورتر از این حرف هایند !



اس ام اس تنهایی غمگین و گریه دار
sms tanhayi qamgin
نظرات 1 + ارسال نظر
fatemeh جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:32 ق.ظ

عاشقشم ولی مجبوربودم بهش بگم میخوام تموم کنم دوس پسرخیییلی گلی داشتم عشق ماواقعادوطرفه بودولی بخاطرخانوادم ازش جداشدم خیلی سخت بودحالم بده:(

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد