جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های قشنگ راجع به امام زمان عج sms qashang rajebe imam zaman

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس های قشنگ راجع به امام زمان عج
sms qashang rajebe imam zaman



پایان تمام عاقبت ها نیک است

صبح است که پایان شب تاریک است

یک عمر اگر چشم به راهی کردی

تردید نکن ، ظهور او نزدیک است



اس ام اس های قشنگ راجع به امام زمان عج
sms qashang rajebe imam zaman



از پرده ها برون شد ، سوز نهانی ما

کوک است ساز دل ها ، کِی میل شور داری ؟

در خواب دیده بودم ، یک شب فروغ رویت

کِی در سرای چشمم قصد ظهور داری ؟



اس ام
اس های قشنگ راجع به امام زمان عج
sms qashang rajebe imam zaman



گفتم که خدا مرا مرادی بفرست

توفان زده‏ ام مرا نجاتی بفرست

فرمود که با زمزمه یا مهدی

نذر گل نرگس صلواتی بفرست



اس ام اس های قشنگ راجع به امام زمان عج
sms qashang rajebe imam zaman

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس های قشنگ راجع به امام زمان عج
sms qashang rajebe imam zaman



هزار یوسف مصری فدای یک نگهت

بیا که این دل من را صفا دهد قدمت

هنوز منتظر هستم بینمت روزی

بیا که سری من دهم در آمدنت



اس ام اس های قشنگ راجع به امام زمان عج
sms qashang rajebe imam zaman



با یاد خدا همیشه در زمزمه باش

از غصه روزگار بی واهمه باش

هر لحظه دلت شکست یادت نرود

آن لحظه به یاد یوسف فاطمه باش



اس ام اس های قشنگ راجع به امام زمان عج
sms qashang rajebe imam zaman



دلم هوای تو کرده ، هوای آمدنت

صدای پای تو آید ، صدای آمدنت

بهار با تو بیاید به خانه دل ما

قدم به خانه ما نِه ، صفای آمدنت



اس ام
اس های قشنگ راجع به امام زمان عج
sms qashang rajebe imam zaman



خواب دیدم که پیامک به رفیقان زده ام

و نوشتم که بشارت گل زهرا آمد



اس ام اس های قشنگ راجع به امام زمان عج
sms qashang rajebe imam zaman



ای طبیبا به سر بستر بیمار بیا

بهر دلداری دلسوخته زار بیا

تو که دل را به نگاهی بربودی ز کفم

به پرستاری بیمار دل افکار بیا



اس ام اس های قشنگ راجع به امام زمان عج
sms qashang rajebe imam zaman



تورو حس میکنم هرجا توی هر گوشه از دنیام

تورو می شناسم از عطرت که می پیچه توی رویام

دل من روشنه نورت یه روز می گیره دنیامو

میاد اون روز که می بینم توی بیداری رویامو

تورو تو گریه ها خواستم ، تورو از هر دعا خواستم

از اونی که دوسِت داره ، تورو من از خدا خواستم



اس ام اس های قشنگ راجع به امام زمان عج
sms qashang rajebe imam zaman
نظرات 1 + ارسال نظر
پشم سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:46 ق.ظ

آقا این حرکت یعنی چی شاید من بلد نباشم لینک تو بذارم برادر من

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد