جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار خیلی جالب sms funny jaleb

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس خنده دار خیلی جالب
sms funny jaleb



یه سریام هستن که نباید باشن

ممنون میشیم اگه خودشون همکاری کنن !



اس ام اس خنده دار خیلی جالب
sms funny jaleb



یعنی اصلا امکان نداره یه نفر یه نوشابه بزاره توی فریزر

 بعد یادش بمونه که نوشابه رو به موقع دربیاره !



اس ام
اس خنده دار خیلی جالب
sms funny jaleb



یه دختره پی ام داد :

میخوام دوستامو کسی نبینه باید کدوم دکمه رو بزنم ؟

گفتم دکمه پاور رو نگه دار

الان ۳دقیقه س آفلاین شده !

خدایا این سوژه ها رو از ما نگیر …



اس ام اس خنده دار خیلی جالب
sms funny jaleb

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید


اس ام اس خنده دار خیلی جالب
sms funny jaleb



پشت هر جمله قشنگی

 یه ctrl+c و ctrl+v وجود داره !



اس ام اس خنده دار خیلی جالب
sms funny jaleb



میدونی اوج تنبلی چیه ؟

اینه که بخوابی و خواب ببینی که تو خواب هم خوابیدی !



اس ام اس خنده دار خیلی جالب
sms funny jaleb



چیزی که تو فروشگاه ها رو وسایل نوشته :

لطفا دست نزنید !

چیزی که من می خونم :

وقتی کسی حواسش نیست دست بزنید !



اس ام اس خنده دار خیلی جالب
sms funny jaleb



سلامتی خودم که وقتی میرم پیش عشقم گوشیمو سایلنت نمی کنم !

ریسکش بالاااااست ، کلا باتریشو درمیارم میزارم تو جورابم …



اس ام
اس خنده دار خیلی جالب
sms funny jaleb



واسه مامان بابای شما هم کاربرد تاریخ میلادی منحصر به تعیین

 انقضای داروهاست آیا

 یا اینکه جدیدا اینطوری شده ؟



اس ام اس خنده دار خیلی جالب
sms funny jaleb



کینه اى نیستم ولى حافظه ى قوی ای دارم …

حافظم ژاپنیه لامصب از این جنس بنجلای چینی نیست !



اس ام اس خنده دار خیلی جالب
sms funny jaleb



دوتا خجالتی با هم ازدواج میکنن بچشون آب میشه !



اس ام اس خنده دار خیلی جالب
sms funny jaleb
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد