جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه و شاخ مهر 92 sms love shakh mehr

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه و شاخ مهر 92
sms love shakh mehr



دنیا به من نیاموخت که در غیابت صبور باشم

اما وفا به من آموخت که فراموشت نکنم !



اس ام اس عاشقانه و شاخ مهر 92
sms love shakh mehr



اگر دستانم را بشکنند با اشک چشمانم

اگر چشمانم را کور کنند با نفس هایم

اگر نفسم را ببرند با قلبم و اگر قلبم را پاره پاره کنند

با خون جگرم خواهم نوشت : دوستت دارم !



اس ام
اس عاشقانه و شاخ مهر 92
sms love shakh mehr



عشق یعنی وقتی که قلب تو رو می شکنه

تو با قطعه قطعه قلب شکستت هنوزم دوستش داری …



اس ام اس عاشقانه و شاخ مهر 92
sms love shakh mehr

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس عاشقانه و شاخ مهر 92
sms love shakh mehr



دوریت را چه کنم ای سراپا همه راز ؟

ای سرا پا همه ناز ؟

به که گویم غم خویش ؟

به گل پرپر یاس ؟

تو بگو گریه کنم یا نکنم ؟

دوریت را چه کنم ؟



اس ام اس عاشقانه و شاخ مهر 92
sms love shakh mehr



به سلامتیه قشنگترین موسیقی دنیا

 یعنی صدای قلب کسی که همه زندگیته !



اس ام اس عاشقانه و شاخ مهر 92
sms love shakh mehr



ببین گوش کن :

فرقی نمی کنه من و تو متولد کدوم برج سالیم

مهم اینه که اگه تو نباشی من همیشه برج زهرمارم !



اس ام
اس عاشقانه و شاخ مهر 92
sms love shakh mehr



در مسابقه زندگی گل زدن مهم نیست

 گل شدن مهم است !

تقدیم به سرور گل ها …



اس ام اس عاشقانه و شاخ مهر 92
sms love shakh mehr



نفسم شاید دلیلِ زنده بودنم باشد

 ولی بی شک تو تنها دلیلِ همین نفسی !



اس ام اس عاشقانه و شاخ مهر 92
sms love shakh mehr



هیچ کجا هم جاییست !

همانجاییست که بی تو می شود بود …



اس ام اس عاشقانه و شاخ مهر 92
sms love shakh mehr
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد