جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه و عارفانه مهر 92 sms asheghane arefaneh

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه و عارفانه مهر 92
sms asheghane arefaneh



با تمام احترامی که برای “شما” قائلم

 اما “تو” را دوست دارم !



اس ام اس عاشقانه و عارفانه مهر 92
sms asheghane arefaneh



من با همه فرق دارم !

چون من تــــــــو را دارم



اس ام
اس عاشقانه و عارفانه مهر 92
sms asheghane arefaneh



بودن تو دلیل نمی خواهد

تو خودت دلیل بودنی

بودن من را دلیل باش



اس ام اس عاشقانه و عارفانه مهر 92
sms asheghane arefaneh

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس عاشقانه و عارفانه مهر 92
sms asheghane arefaneh



دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت

تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم



اس ام اس عاشقانه و عارفانه مهر 92
sms asheghane arefaneh



*۱۴۴*I Love You#

شارژ جدید قلبت از طرف کسی که شگفت انگیز دوستت داره !



اس ام اس عاشقانه و عارفانه مهر 92
sms asheghane arefaneh



یه وقتایی فراموش کردن بعضیا مثل فراموش کردن نفس کشیدنه

 درست مثل فراموش کردن تو



اس ام اس عاشقانه و عارفانه مهر 92
sms asheghane arefaneh



با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم که

 به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت …



اس ام اس عاشقانه و عارفانه مهر 92
sms asheghane arefaneh



با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم

 چون کودکى هیچوقت دروغ نمى گوید



اس ام
اس عاشقانه و عارفانه مهر 92
sms asheghane arefaneh



این روزها همه می گن بیخیال شو

چه می دونن که تو خیالم رو خیلی وقته که بردی !



اس ام اس عاشقانه و عارفانه مهر 92
sms asheghane arefaneh



تو مال منی

بگو خب !



اس ام اس عاشقانه و عارفانه مهر 92
sms asheghane arefaneh



نکند بوی تو را باد به هر جا ببرد

خوش ندارم دل هر رهگذری را ببری



اس ام اس عاشقانه و عارفانه مهر 92
sms asheghane arefaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد