جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین مهر 92 sms sangin mehr

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس سنگین مهر 92
sms sangin mehr



شرم می کنم

با ترازوی کودک گرسنه ای که در پیاده رو نشسته است

 وزن سیری ام را بکشم



اس ام اس سنگین مهر 92
sms sangin mehr



هنگام به گریه انداختن زن مواظب باشید

خدا اشک های او را می شمارد



اس ام
اس سنگین مهر 92
sms sangin mehr



همه از خاکیم و به خاک برمی گردیم

 اما مهم اینه که به لجن تبدیل نشیم



اس ام اس سنگین مهر 92
sms sangin mehr

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس سنگین مهر 92
sms sangin mehr



بیچاره گل فروش

 تنها کسی است که وقتی با گل وارد خانه می شود

 همه غمگین می شوند



اس ام اس سنگین مهر 92
sms sangin mehr



خسته اونی نیست که خوابیده

خسته اونیه که نمی تونه بخوابه !



اس ام اس سنگین مهر 92
sms sangin mehr



وای از اون روزی که آدم ها قبل از اینکه بزرگ بشن

 بزرگشون کنن …



اس ام اس سنگین مهر 92
sms sangin mehr



گفتند به اندازه ی گلیم هایتان

و به اندازه ی دهان هایتان اما حرفی از وسعت آرزوهایمان نزدند …



اس ام
اس سنگین مهر 92
sms sangin mehr



دنیای اطرافمان را با پرده ی سینما اشتباه گرفته ایم

یکی فراموش می شود یکی خاموش می شود یکی می میرد

و ما تماشا می کنیم



اس ام اس سنگین مهر 92
sms sangin mehr



خدایا یه خواهش ازت دارم :

مارو با کساییکه دوستشون داریم امتحان نکن !



اس ام اس سنگین مهر 92
sms sangin mehr



دست همیشه برای زدن نیست

کار دست همیشه مشت شدن نیست

دست که فقط برای این کارها نیست

گاهی دست می بخشد نوازش می کند

 و احساس را منتقل می کند

گاهی چشم ها به سوی دست توست

دستت را دست کم نگیر !



اس ام اس سنگین مهر 92
sms sangin mehr
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد