جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین فاز بالا شاخ sms sangin faz shakh

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس سنگین فاز بالا شاخ
sms sangin faz shakh



بغض یعنی :

صدای اذان

خونه سوت و کور

خاطره های پرهیاهو

و سفره ای خالی از حضور پدر و مادر

بعضی چیزا فقط یه بار تکرار میشن

قدرشو بدونیم !



اس ام اس سنگین فاز بالا شاخ
sms sangin faz shakh



مردانگی آنجاست

جایی که پسر بچه ای هنگام بازی

 برای اینکه دوست فقیرش خوراکی هایش را بخورد

 نقش فروشنده را بازی کرد !



اس ام
اس سنگین فاز بالا شاخ
sms sangin faz shakh



بیایید به دنبال آن نیمه از آدمیت باشیم

 که با عطر عشق می آمیزندش نه با عطر کافور

همان نیمه ای که نمی شویندش ، نمی آلایندش

 نمی پوشانندش و به خاک نمی سپارندش !



اس ام اس سنگین فاز بالا شاخ
sms sangin faz shakh

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید


اس ام اس سنگین فاز بالا شاخ
sms sangin faz shakh



مرد باشی یا زن ، مرگ تمامت می کند

انسان باش تا جاودانه زندگی کنی !



اس ام اس سنگین فاز بالا شاخ
sms sangin faz shakh



ای کاش می شد های زندگی بعضیا اگه می شد

 چی می شد ؟



اس ام اس سنگین فاز بالا شاخ
sms sangin faz shakh



ﻫﺮ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﻋﻄﺮﯼ ﺧﺎﺹ ﺩﺍﺭﺩ

ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺮﺧﯽ ﻋﺠﯿﺐ ﺑﻮﯼ ﺧﺪﺍ ﻣﯽ ﺩﻫﻨﺪ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﺩﺭ



اس ام اس سنگین فاز بالا شاخ
sms sangin faz shakh



چراغ قرمز فرصت کوتاهی ست

تا در آینه ی ماشین خیره شوی به سپیدی موهایت

مرگ از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیک تر است



اس ام
اس سنگین فاز بالا شاخ
sms sangin faz shakh



براى کسى که ریشه داره

شاخ و برگ مـــهـــم نیست !



اس ام اس سنگین فاز بالا شاخ
sms sangin faz shakh



ﺭﻭﺯ ﻫﻤﻮﻥ ﺭﻭﺯِ

ﺍﻣﺎ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭِ ﺩﯾﮕﺴﺖ !



اس ام اس سنگین فاز بالا شاخ
sms sangin faz shakh



دوست خوبی نیست دنیـــــــا

ناباب است

معتادت می کند به هیچ

 گــرفتار که شدی

 رهایت می کند در مـــرگ



اس ام اس سنگین فاز بالا شاخ
sms sangin faz shakh
نظرات 1 + ارسال نظر
آروشا چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:14 ب.ظ

اگر رویایت با آغوش کشیدن من است!رویایه عاشق نیستم!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد