جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جوک های فک و فامیل sms jokes fak o famil

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس جوک های فک و فامیل
sms jokes fak o famil



بچگیام که فامیلامون میومدن خونمون بچه هاشونو

یه گوشه گیر میاوردم تا می خوردن می زدم !

البته خونشون که می رفتم تا می خوردم می زدنما …

فک و فامیل انتقام گیره دریم ؟



اس ام اس جوک های فک و فامیل
sms jokes fak o famil



داﺩﺍﺷﻢ ﺩﻳﺸﺐ ﮐﻠﻲ تقلب ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺑﺮﺍ ﺍﻣﺘﺤﺎن ﻓﻴﺰیکش

صبح ﻳﺎﺩﺵ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﺒﺮﻩ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺩﺭﺑﺴﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺳﺮ ﺟﻠﺴﻪ ﺑﻬﺶ ﺑﺮﺳﻮﻧﻪ !

واقعا راضیم ازش …



اس ام
اس جوک های فک و فامیل
sms jokes fak o famil



به مامانم میگم : شام چی داریم ؟

میگه : آنچه گذشت !

میگم : غذای جدیده ؟

میگه : عارع …

میگم : خو حالا چیا داره توش واسه سلامتی خوبه ؟

میگه : هرچی تو این هفته پختم و کوفت نکردی رو قاطی کردم

 دوتا تخم مرغم زدم بهش و مث کتلت سرخش کردم !

اگه اینم کوفت نکنی فردا شب پس از سال ها داریم …



اس ام اس جوک های فک و فامیل
sms jokes fak o famil

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس جوک های فک و فامیل
sms jokes fak o famil



بابام ﻣﯿﮕﻪ ﺍﻭﻝ ﮔﻮﺵ ﮐﻦ ﺑﺒﯿﻦ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻢ

ﺑﻌﺪ ﯾﺎ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﻦ ﯾﺎ ﺑﺮﻭ ﻓﮑﺮﺍﺗﻮ ﮐﻦ ﺑﻌﺪ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﻦ

پدر دمکراته ما داریم ؟



اس ام اس جوک های فک و فامیل
sms jokes fak o famil



یه فامیل داریم اسم پسرش هامونه (به معنی دشت)

 اسم دخترش صحرا (به معنی صحرا)

حالا دشواری من اینه که ببینم اسم بچه بعدیشو چی میذاره ؟

الف – بر و بیابون

ش – پارک

ظ – فضای سبز

ه – محیط زیست



اس ام اس جوک های فک و فامیل
sms jokes fak o famil



الان مادرم اومده میگه بیا دلستر بخور پسرم

تعجب کردم می گم دستت درد نکنه !

میگه آخه از این تلخاست کسی نمی تونه بخوره



اس ام اس جوک های فک و فامیل
sms jokes fak o famil



خسته و مونده رسیدم خونه م یگم سلام مامان غذا چی داریم ؟

مامانم با مهربانی بی سابقه ای میگه

 سلام عزیزم چند لحظه صبر کن الان نهارو حاضر میکنم

با کمال تعجب میگم مامی مهربون شدی

میگه اه تویی ؟ فکر کردم مبیناست (آبجی کوچکم) !

 کارد بخوره اون شکمت اول برس بعد نهار نهار کن

 از صبح تا الان پای گاز وایسادم

 خلاصه یک قشقرقی به پا کرد که نگو و ننویس

در مورد افق و سر راهی بودن با من حرف نزنید اعصاب ندارم !

آهنگ هم نمی خوام بدم بیرون اعصاب اون رو هم ندارم !

اصلن کلا اعصاب ندارم !



اس ام
اس جوک های فک و فامیل
sms jokes fak o famil



مامانم کارگر آورده خونه رو تمیز کنه

بعد به من میگه برو اون اتاقتو تمیز کن

الان بیاد بخواد اونجارو تمیز کنه ببینه کثیفه زشته



اس ام اس جوک های فک و فامیل
sms jokes fak o famil



به مامانم میگم می خوام ازدواج کنم !

مامانم : غلط میکنی

من چرا ؟

مامانم با یه حالت معصومانه :

 آخه تو دلت میاد مردم به من بگن مادرشوهر ؟



اس ام اس جوک های فک و فامیل
sms jokes fak o famil



چند روزه بدجور سرما خوردم

 دیشب مامانم میگه پسرم فردا نرو دانشگاه

 عزیزم استراحت کن ! منم نرفتم …

هیچی دیگه از صب ساعت ۶ دارم کابینتارو دستمال می کشم

بعدش باید دیوارای آشپزخونه رو تمیز کنم

الانم داره فرشای پذیرایی رو جمع می کنه که بشورم !



اس ام اس جوک های فک و فامیل
sms jokes fak o famil
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد