جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جوک فامیلی sms jokes family

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس جوک فامیلی
sms jokes family



مامانم سوزنو گذاشته رو دسته مبل افتاده گم شده

و همه جمع شدیم داریم دنبالش می گردیم ، اومده صحنه رو بازسازی

می کنه یه سوزن دیگه میزاره می ندازه ببینه کجا میفته !

هیچی دیگه الان همه داریم دنبال دوتا سوزن می گردیم …



اس ام اس جوک فامیلی
sms jokes family



یه پسرخاله دارم که هنوز سه سالش تموم نشده و نمیدونه “زرافه” چیه ؟

مامانم اومد براش توضیح بده که قشنگ متوجه بشه

 گفت : زرافه یه حیوون خیلی گندست

 خیلی خیلی بزرگه ، از دایی سعیدم بزرگتره !

فکر کنم حضورم تو خونه اونقدرا هم بد نیست

 میتونه به رشد علمی این بچه ها کمک کنه !



اس ام
اس جوک فامیلی
sms jokes family



صبح ساعت ۷ امتحان داشتم

زنگ زدم به پسرخالم می گم ببین کسی خونه ما نیست

 خدا وکیلی ۶:۳۰ زنگ بزن به گوشیم منو بیدار کن !

برگشته میگه : ببین من یادم میره یه ریع قبلش یه تک بزن



اس ام اس جوک فامیلی
sms jokes family

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس جوک فامیلی
sms jokes family



به بابام بگی :

گلودرد دارم میگه آب نمک قر قره کن

دندون درد دارم میگه آب نمک قر قره کن

سردرد دارم میگه آب نمک قر قره کن

کمردرد دارم میگه آب نمک قر قره کن

دل درد دارم میگه آب نمک قر قره کن

یبوست دارم میگه آب نمک قر قره کن

اسهال دارم میگه آب نمک قر قره کن

ینی مصداق کامل ضرب المثل هرچه بگندد نمکش میزنند

رو عملی کرده !



اس ام اس جوک فامیلی
sms jokes family



داداش گودزیلای من ۶سالشه

انقد مامانمو اذیت کرد مامانم عصبانی شد گفت :

اگه بیام انقد میزنمت که به خر بگی داداشی …

خب آخه مادر من به من چه آخه ؟



اس ام اس جوک فامیلی
sms jokes family



خواهر و بردارم که از من کوچیکترن

دارن تو خونه میزنن تو سر و کله ی هم …

 بابام به مامانم میگه : اینارو ببین عینه تام و جری

 از صبح تا شب فقط دنبال همن !

 مامانم هم با دست منو نشون میده میگه :

 اینم هم عینهو اون سگه که تام و جری ازش حساب می برن !



اس ام اس جوک فامیلی
sms jokes family



مامانم داره تو غذا دارچین میریزه …

من : دارچین نریز دوست ندارم !

مامان : تاثیری تو مزش نداره !

من : پس چرا میریزی ؟

مامان : خوشمزش می کنه

با این توجیه الان سال هاست غذاهامون مزه دارچین میده

 ولی دارچین تاثیری تو مزش نداره …



اس ام اس جوک فامیلی
sms jokes family



از جمله سرگرمیای مامانم اینه که تو خونه بگرده

و از این و اون بپرسه اگه اینو نمیخوای بندازم دور …

همین روزاس که بزارتم دم در !



اس ام
اس جوک فامیلی
sms jokes family



بچه بودم مادرم به من یاد داده بود تو خونه که تنها هستی

 کسی رو راه نده و خلاصه از این حرفای امنیتی

 که هر کسی به بچش میگه !

یه روز عمه و عموهام اومدن خونمون ، نزدیک ۱۰-۱۲نفر بودن


 منم که تنها خونه بودم اونارو راه ندادم

 هرچی اونا و همسایه ها میگفتن اینا فامیلاتونن من زیر بار نمیرفتم

تازه سرمو از پنجره می کردم بیرون اونارو با سنگ میزدم !

ینی یه همچین بچه مطیع قانونی بودم من …



اس ام اس جوک فامیلی
sms jokes family



یه بار بابام گفت برو چایی بریز

منم گفتم تو نزدیکتری به آشپزخونه تو برو بریز بیار بخوریم !

پا شد رفت اون سر پذیرایی نشست گفت

 حالا تو نزدیک تری ، تو برو بریز بیار بخوریم



اس ام اس جوک فامیلی
sms jokes family
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد