جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و گریه دار sms gerye ziba

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس زیبا و گریه دار
sms gerye ziba



مدت هاست بی آن که باشی

 با تو زندگی کرده ام !



اس ام اس زیبا و گریه دار
sms gerye ziba



چند روزیست دست هایم را با چند کتاب و نوشته سرگرم کرده ام

اما گول نمی خورند ، هیچ چیز معجزه ی دست های تو نمی شود !



اس ام
اس زیبا و گریه دار
sms gerye ziba



چقد دردناکه آچار فرانسه همه باشی

ولی خودت گره های کور زندگیت رو به زور دندونات باز کنی …



اس ام اس زیبا و گریه دار
sms gerye ziba

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید


اس ام اس زیبا و گریه دار
sms gerye ziba



حالا دیگر شیشه پَهن عینک دودی هم

قرمزی چشم هایم را قد نمی دهد !



اس ام اس زیبا و گریه دار
sms gerye ziba



ﮔﺎﻫﯽ ﻣﻌﺸﻮﻕ ﺑﺮ ﺧﻼﻑ ﻗﻮﺍﻧﯿﻦ ﻓﯿﺰﯾﮏ ﻋﻤﻞ ﻣﯽﮐﻨﺪ

ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻧﺰﺩکتر می شوی ﺩﻭﺭﺗﺮ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ می ﺭﺳﺪ

ﻫﺮﭼﻪ ﻓﺎﺻﻠﻪ اش ﺑﯿﺸﺘﺮ می ﺷﻮﺩ ﺑﺰﺭﮒ تر ﺑﻪ ﻧﻈﺮ می ﺭﺳﺪ

ﭼﺸﻢ ﻣﯽﺑﻨﺪﯼ می ﺑﯿﻨﯿَﺶ

ﭼﺸﻢ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﻧﯿﺴﺖ

ﻫﺮﮔﺎﻩ ﺩﯾﺪﯼ ﭼﻨﯿﻦ ﺍﺳﺖ

 ﺻﻤﯿﻤﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺗﺴﻠﯿﺖ ﺑﮕﻮ !



اس ام اس زیبا و گریه دار
sms gerye ziba



اشتراک من و دریا دلشوره هایی ست که

درونمان موج می زند اما هیچ کدام تو را نمک گیر نکرد !



اس ام
اس زیبا و گریه دار
sms gerye ziba



چقد سخته وقتی ازت می پرسه ناراحت شدی ؟

اشک از چشات بریزه و بگی اشکال نداره …



اس ام اس زیبا و گریه دار
sms gerye ziba



می روم اما چمدانم را نمی برم …

سنگین است روزهایی که بی تو زندگی کرده ام !



اس ام اس زیبا و گریه دار
sms gerye ziba



نقش درخت خشک را بازی می کنم

نمی دانم باید چشم انتظار بهار باشم یا هیزم شکن ؟



اس ام اس زیبا و گریه دار
sms gerye ziba



پرم از اشک آنقدر که

 دنیا باید چتر بر سرش بگیرد …



اس ام اس زیبا و گریه دار
sms gerye ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد