جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و بغض آلود sms ziba boghz

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس زیبا و بغض آلود
sms ziba boghz



گاهى بى هیچ بهانه کسى را دوست دارى

اما گاهى با هزار دلیل هم نمی توانى یکى را دوست داشته باشى !



اس ام اس زیبا و بغض آلود
sms ziba boghz



شنیده ام چنین روزی

روز میلاد من است اما گویا سپری شد

بی آنکه بدانم آتش شمع چندمین سال زندگی ام را به خاموشی سپردم …



اس ام
اس زیبا و بغض آلود
sms ziba boghz



به آیینه نگاه می کنم

لبخند می زنم ، لبخند نمی زند



اس ام اس زیبا و بغض آلود
sms ziba boghz

  



اس ام اس زیبا و بغض آلود
sms ziba boghz



ﺍﻣﺮﻭﺯ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺷﻌﺮ ﺭﺍ ﻣﯽ ﻧﻮﯾﺴﻢ

ﺑﻪ ﺗﻘﻮﯾﻢ ﺭﻭﯼ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺩقیقا ﺳﺎﻝ ﯾﮑﻬﺰﺍﺭ ﻭ ﺳﯿﺼﺪ ﻭ ﻧﺒﻮﺩﻥ ﺗﻮست !

ﺁﺭﯼ ﮔﻠﻢ ، ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺑﯽ ﺣﻀﻮﺭ ﺗﻮ اﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﻣﯽ ﮔﺬﺭﺩ !



اس ام اس زیبا و بغض آلود
sms ziba boghz



از یاد … از دست … از حال … از رو … از بین …

به خودت که می آیی می بینی رفته ای !



اس ام اس زیبا و بغض آلود
sms ziba boghz



گفتی : “تا شقایق هست ٬ زندگی باید کرد”

شقایق هست اما تو نیستی

 حال چه باید کرد ؟



اس ام اس زیبا و بغض آلود
sms ziba boghz



بی هوا رفتی

و من بی نفس ماندم …



اس ام
اس زیبا و بغض آلود
sms ziba boghz



وای از خیال تو که وقتی می آید

 دلم را گرم می کند و چایم را سرد !



اس ام اس زیبا و بغض آلود
sms ziba boghz



ترسم از آن است که آنقدر پیر شوم

که دندانی برای روی جگر گذاشتن نداشته باشم !



اس ام اس زیبا و بغض آلود
sms ziba boghz



مسافر بی بدرقه من

اینقدر بی صدا رفتی که از وداع جا ماندم

 باز به غیرت چشمانم که آبی پشت سرت ریختند !



اس ام اس زیبا و بغض آلود
sms ziba boghz



گاهی دلم برای گوش هایم می سوزد

طفلکی ها سکوت را هم باید گوش کنن !



اس ام اس زیبا و بغض آلود
sms ziba boghz
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد