جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و شاخ غم دار sms ziba ghamdar

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس زیبا و شاخ غم دار
sms ziba ghamdar



این همه بیداد را بی “دال” کن !



اس ام اس زیبا و شاخ غم دار
sms ziba ghamdar



گاهی وجود تو را کنار خودم احساس می کنم

اما چقدر دلخوشی خواب ها کم است



اس ام
اس زیبا و شاخ غم دار
sms ziba ghamdar



این روزا هرکی ازم میپرسه چطوری ؟

برا اینکه خوب باشم ناچارا دروغ می گویم



اس ام اس زیبا و شاخ غم دار
sms ziba ghamdar

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید


اس ام اس زیبا و شاخ غم دار
sms ziba ghamdar



هیچکس بعد هیچکس نمرده

ولی خیلیا بعد از خیلیا دیگه زندگی نکردن …



اس ام اس زیبا و شاخ غم دار
sms ziba ghamdar



همه جا هستی

در نوشته هایم

در خیالم

در دنیایم

تنها جایی که باید باشی و ندارمت

 کنارم است !



اس ام اس زیبا و شاخ غم دار
sms ziba ghamdar



می خواهم یادت را طلاق دهم ولی چکار کنم که

 از عهده مهریه سنگین خاطراتت بر نمی آیم !



اس ام اس زیبا و شاخ غم دار
sms ziba ghamdar



بى تفاوت نیستم فقط دیگر کسى برایم متفاوت نیست !



اس ام اس زیبا و شاخ غم دار
sms ziba ghamdar



این روزا توپِ توپم اما پنچرِ پنچر !



اس ام اس زیبا و شاخ غم دار
sms ziba ghamdar



فکر نکن که به پایت می نشینم

بلند میشوم ، آرام چرخی می زنم و مطمئن می شوم که نیستی

بعد برمیگردم سَرِ جایم ، سرم را میگذارم روی زمین و می میرم !



اس ام
اس زیبا و شاخ غم دار
sms ziba ghamdar



نمی دانم به مسافر دل بستم

یا مسافر شد آنکه به او دل بستم ؟



اس ام اس زیبا و شاخ غم دار
sms ziba ghamdar



بازی را من برده ام ، نتیجه را ببین :

اشک ، هیچ به نفع من …



اس ام اس زیبا و شاخ غم دار
sms ziba ghamdar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد