جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار شاد و تاپ sms khandedar shad

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس خنده دار شاد و تاپ
sms khandedar shad



همچین میگن شیر اگه پیرم باشه باز شیره

انگار شتر وقتی پیر می شه تبدیل به الاغ می شه !




اس ام اس خنده دار شاد و تاپ
sms khandedar shad



زنه همسایمون اومد تو کوچه هندونه به شرط چاقو بخره از وانتی

 یارو چاقو زده به هندونه میگه خوبه ؟

زنه میگه خوبه ، از همین یه سالمشو بدین !




اس ام
اس خنده دار شاد و تاپ
sms khandedar shad



دختره ﺍﺳﻤﺸﻮ ﺗﻮی پروفایلش ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ R R R

ﻣﺴﯿﺞ ﺩﺍﺩﻡ ﯾﻨﯽ ﭼﯽ ؟

ﮔﻔﺖ ﺧﻨﮕﻮﻝ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺩﯾﮕﻪ “سه تا ره”

هنوز در پی هضم این خلاقیتم !




اس ام اس خنده دار شاد و تاپ
sms khandedar shad

  




اس ام اس خنده دار شاد و تاپ
sms khandedar shad



شما هم وقتی می خواید روزنامه بخرید

 همیشه دومیه رو برمیدارید یا فقط من اینطوریم ؟



اس ام اس خنده دار شاد و تاپ
sms khandedar shad



ﺍﯾﻦ فیلم خارجیا ﯾﻪ ﻗﺎﺷﻖ ﺷﮑﺮ ﻣﯿﺮﯾﺰﻥ ﺗﻮ ﻗﻬﻮﻩ

 ﺑﻌﺪ ﻧﯿﻢ ﺩﻭﺭ ﻣﯿ ﭽﺮﺧﻮﻧﻦ میزﺍﺭﻥ ﮐﻨﺎﺭ ﯾﻨﯽ ﮐﻪ ﭼﯽ ؟

ﻣﻦ ﺻﺒﺤﺎ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﻓﻘﻂ ﻫﻢ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﺑﺎﺯﻡ ﻭﺟﺪﺍﻧﻢ ﺭﺍﺿﯽ ﻧﻤﯿﺸﻪ !




اس ام اس خنده دار شاد و تاپ
sms khandedar shad



چنگال چیست ؟

وسیله ی است بلا تکلیف در سر سفره که در مواقع آب خواستن

 آن را در اعضا و جوارح نفر بغل دستی خود فرو می کنیم !



اس ام اس خنده دار شاد و تاپ
sms khandedar shad



 آخه چرا چشم که باد می کنه کوچیک می شه

 ولى بینى که باد می کنه بزرگ می شه ؟

مگه ما چه گناهى کردیم آخه ؟




اس ام اس خنده دار شاد و تاپ
sms khandedar shad



آغا منو میگی چیست ؟

عبارتی برای شروع یه خالی بندی تپل !




اس ام
اس خنده دار شاد و تاپ
sms khandedar shad



یکی از دروغای رایجی که تو اس ام اس گفته میشه

 من رسیدمه

در حالی که هنوز از خونه بیرون نزدی !




اس ام اس خنده دار شاد و تاپ
sms khandedar shad



مواظب خودتون باشین !

کوتاه که بیاین ، از روتون می پرن …



اس ام اس خنده دار شاد و تاپ
sms khandedar shad



به حماقتام که نگاه مى کنم با خودم میگم ببین چقدر بچه بودم ؟

جالب اینه که بعضى هاشون مال همین یکى دو روز پیشه …



اس ام اس خنده دار شاد و تاپ
sms khandedar shad
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد