جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار شاخ و باحال sms funny shakh

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس خنده دار شاخ و باحال
sms funny shakh



مهریه رو باید به نیت تعداد خواستگارای ناکام دختر بزارن

اینجوری ارزش واقعی معامله هم مشخص می شه !



اس ام اس خنده دار شاخ و باحال
sms funny shakh



این تابستون هوا خیلی سرد شده ، بگو خب !

اردلان تمجید در هنگام خاموش کردن کولر



اس ام
اس خنده دار شاخ و باحال
sms funny shakh




امروز مامانم گفت برو نون بگیر خیلى بهم برخورد

الان عینک دودیمو ورداشتم دارم میرم خواننده شم !



اس ام اس خنده دار شاخ و باحال
sms funny shakh

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس خنده دار شاخ و باحال
sms funny shakh



همیشه تو ثانیه های آخر یه آهنگ

قبل از اینکه خودش بره آهنگ بعدی

 سریع خودم می زنم آهنگ بعد تا بفهمه رییس کیه !



اس ام اس خنده دار شاخ و باحال
sms funny shakh



میخوای یه دخترو بزاری سر کار ؟

نگاه کن تو چشاش بگو “عزیزم” بعد بگو “هیچی”‌

تا آخر عمرش گیره اون چیزیه که‌ می خواستی بگی !



اس ام اس خنده دار شاخ و باحال
sms funny shakh



یه نوع گشنگی هم هست که

 بعد از مسواک زدن میاد فقط خودتو ببینه !



اس ام اس خنده دار شاخ و باحال
sms funny shakh



می خوای از ریزش موهات جلوگیری کنی ؟

یه نایلون ببند دور موهات ، دیگه نمی ریزه …



اس ام
اس خنده دار شاخ و باحال
sms funny shakh



نظرﺗﻮﻥ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻣﻦ ﭼﯿﻪ ؟

۱- ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﻢ

۲- خیلی ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﻢ

۳- ﻋﺎﻟﯿﻢ

۴- ﻓﻮﻕ اﻟﻌﺎﺩﻩ ﺍﻡ

۵- ﻫﻤﻪ ﻣﻮﺍﺭﺩ

تورو خدا ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎﺷﯿﺪ

 ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﭘﺬﯾﺮﻡ !



اس ام اس خنده دار شاخ و باحال
sms funny shakh



بچه که بودم باورم نمیشد

دو سوم بدن مارو آب تشکیل میده

 تا اینکه این کارتون های ژاپنی رو دیدم …

لامصبا گریه میکنن سیل میاد !



اس ام اس خنده دار شاخ و باحال
sms funny shakh



ﺑﻌﻀﯽ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﮐﻨﻦ

 ﻭﻟﯽ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺻﻮﺭﺗﺸﻮﻥ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ جا نداره دیگه !

باید بیلبوردی چیزی نصب کنن اطراف صورتشون فضارو افزایش بِدن



اس ام اس خنده دار شاخ و باحال
sms funny shakh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد