جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس طنز و ته خنده sms tanz tah khande

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس طنز و ته خنده
sms tanz tah khande



من هنوزم در عجبم که قارچ خور چطوری با سرش آجرو میشکوند

ولی وقتی به لاک پشت میخورد می مرد ؟



اس ام اس طنز و ته خنده
sms tanz tah khande



به بعضی از دخترا باید گفت :

عزیزم یه ذره صورت رو آرایشت مونده !



اس ام
اس طنز و ته خنده
sms tanz tah khande



فقط یه ایرانی می تونه به جای اینکه یه قدم بیاد جلو

 دم سفره بشینه و کل سفره رو بکشه جلو خودش !



اس ام اس طنز و ته خنده
sms tanz tah khande

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس طنز و ته خنده
sms tanz tah khande



کرگدن زورش به همه میرسه ها

میتونه سلطان جنگلم بشه

هیکلشم خوبه

ولى خستس ، می فهمى ؟ حوصله نداره !



اس ام اس طنز و ته خنده
sms tanz tah khande



من یکی از آرزوهام اینه که

یه روزی مثل داییم میلیونر بشم

 آخه داییمم یکی از آرزوهاش همینه !



اس ام اس طنز و ته خنده
sms tanz tah khande



به دو دلیل اجازه نمی دم مخاطب خاصم به آیفون فایوم دست بزنه :

یک اینکه من آیفون فایو ندارم !

دو اینکه اصلا من مخاطب خاص ندارم !



اس ام اس طنز و ته خنده
sms tanz tah khande



یه قانون نانوشته تو همه کارتون ها اینه که

 تا وقتی که به پایین نگاه نکنی نیروی جاذبه کار نمی کنه !



اس ام اس طنز و ته خنده
sms tanz tah khande



می گن خوشگلی و خوشتیپی هزارتا دردسر داره ولی دروغ میگن !

من که تا حالا مشکلی برام پیش نیومده …



اس ام اس طنز و ته خنده
sms tanz tah khande



احساس قدرتی که کشتن سوسک تو جمع دخترا به یه پسر میده

 کشتن اژدهای دوسر توسط همون پسر تو جمع پسرا نمیده !



اس ام
اس طنز و ته خنده
sms tanz tah khande



از دوستان عزیزم که کنکور امسالو شرکت کردن خواستارم که رتبه شونو واسم ارسال کنن !

مال دختر داییم که شارژ ۲هزاری بود ، شاید مال شما ۵ ی بود

 خدارو چی دیدی



اس ام اس طنز و ته خنده
sms tanz tah khande



آنتی ویروس لپتاپمو یه سال و نیمه آپدیت نکردم

 هر ماه پیام میده هر غلطی دوست داری بکن

من دیگه کاری به کارت ندارم !



اس ام اس طنز و ته خنده
sms tanz tah khande
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد