جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جوکستان تا حالا دقت کردی sms ta hala deghat jokstan

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس جوکستان تا حالا دقت کردی
sms ta hala deghat jokstan



دقت کردین وضعیت طوری شده تا به طرف فحش ندی

 باورش نمی شه که دوسش داری ؟



اس ام اس جوکستان تا حالا دقت کردی
sms ta hala deghat jokstan



دقت کردین توی اتوبوس جلوی هر صندلی ای که وایسی

کسی که نشسته مسافر ایستگاه آخره ؟



اس ام
اس جوکستان تا حالا دقت کردی
sms ta hala deghat jokstan



تا حالا دقت کردین هروقت میریم خرید

 سیب زمینی رو با پیاز می خریم ، گوجه رو با خیار ؟



اس ام اس جوکستان تا حالا دقت کردی
sms ta hala deghat jokstan

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس جوکستان تا حالا دقت کردی
sms ta hala deghat jokstan



دقت کردین اگه ۱۰۰تا پریز خالی هم باشه

 مامانت برای وصل کردن جارو برقی گوشی تورو از شارژ درمیاره ؟



اس ام اس جوکستان تا حالا دقت کردی
sms ta hala deghat jokstan



دقت کردین یک درصد دغدغه می تونه

گند بزنه به نود و نه درصد آرامش ؟



اس ام اس جوکستان تا حالا دقت کردی
sms ta hala deghat jokstan



دقت کردین همیشه یه خاطراتی هست که

 وقتی بهشون فکر می کنی با صدای بلند به خودت میگی

 وای من چه قدر خر بودم ؟



اس ام اس جوکستان تا حالا دقت کردی
sms ta hala deghat jokstan



دقت کردین همیشه وقتی مسافری تاکسی نیست

 وقتی مسافرکشی مسافر نیست ؟



اس ام اس جوکستان تا حالا دقت کردی
sms ta hala deghat jokstan



دقت کردین بعضی وقتا پشه ها یه جایی از بدنمونو نیش میزنن

 که خودمونم نمی دونستیم همچین جایی داریم ؟



اس ام
اس جوکستان تا حالا دقت کردی
sms ta hala deghat jokstan



دقت کردین اونی که بچه رو بهش می سپرن

 بیشتر از خود پدر مادر احساس مسولیت می کنه ؟



اس ام اس جوکستان تا حالا دقت کردی
sms ta hala deghat jokstan



تا حالا به این قانون دقت کردین ؟

در بطری که خودت بستی رو نمی تونی باز کنی !



اس ام اس جوکستان تا حالا دقت کردی
sms ta hala deghat jokstan



دقت کردین اگر ۵ دقیقه زود راه بیفتی نیم ساعت زود می رسی

 و اگر ۵ دقیقه دیر راه بیفتی نیم ساعت دیر می رسی



اس ام اس جوکستان تا حالا دقت کردی
sms ta hala deghat jokstan
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد