جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس طنز مهر 92 sms tanz mehr

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس طنز مهر 92
sms tanz mehr



روزی در یک اتوبوس پشت سر راننده یک پیرزن نشسته بود

 و هر چند دیقه به راننده می گفت : ننه مغز بادام میخوری و

 راننده جواب میداد بله و میگرفت و میخورد

و بعد از چند دفعه گرفتن مغز بادام و خوردن یکدفعه پرسید

 ننه جون این بادام هارو از کجا میاری و چطوری مغز میکنی ؟؟؟

و پیرزن جواب میده : ننه اینا مغز شکلات هستن و من کاکائوهاشو میک میزنم

و چون دندون ندارم مغز بادوماشو میدم به تو …



اس ام اس طنز مهر 92
sms tanz mehr



یه بیماری هست اسم نداره

اما نتیجه ش نگهداشتن شیشه عطرها و اسپری های تموم شده س !



اس ام
اس طنز مهر 92
sms tanz mehr



دختره شبیه سوبل برگر با پنیر اضافه س + پیاز و جعفری

 اونوقت تو مشخصات پروفایلش زده مدلینگ …



اس ام اس طنز مهر 92
sms tanz mehr

  





اس ام اس طنز مهر 92
sms tanz mehr



اولین ضربه ی روحی زندگیمو زمانی خوردم که یه گردو رو شیکوندم

خوردم دیدم ترشه ، نگو لیمو امانی بوده …



اس ام اس طنز مهر 92
sms tanz mehr



یعنی روغنی که از لقمه کوکو میریزه روی لباس آدم

از دمپایی خیس دسشویی دردناک تره !



اس ام اس طنز مهر 92
sms tanz mehr



من یه درد لاعلاج دارم

و اونم اینه که هروقت به تابه سیب زمینی سرخ کرده میرسم

 نباید بخورم چون کمه !



اس ام اس طنز مهر 92
sms tanz mehr



بعضیا هم مثه هندزفری میمونن

 هارت و پورتشون فقط تو گوش ماست

 وگرنه واسه بقیه صدای پشه هم نیستن !



اس ام اس طنز مهر 92
sms tanz mehr



بعضی بقالا یه جور قیافه میگیرن

 انگار رییس هایپر استارن !



اس ام
اس طنز مهر 92
sms tanz mehr



امروز نه تنها کسی تولدمو تبریک نگفت

 بلکه حتی تولدمم نبود !



اس ام اس طنز مهر 92
sms tanz mehr



ﯾﮑﯽ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﺯﻧﮓ ﺯﺩ ﮔﻔﺖ : ﺑﻪ علی ﺑﮕﻮ ﺑﯿﺎﺩ ﺧﻮﻧﻪ !

ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ : علی ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻧﯿﺴﺖ

ﮔﻔﺖ : ﭘﺲ ﺍﮔﻪ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﮕﻮ ﺯﻭﺩ ﺑﯿﺎﺩ ﺧﻮﻧﻪ !

ﻣﻨﻢ ﻧﺸﺴﺘﻢ ﺗﺎ علی ﺑﯿﺎﺩ

ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾﺮ ﮐﺮﺩﻩ ﻧﮕﺮﺍﻧﺶ ﺷﺪﻡ !



اس ام اس طنز مهر 92
sms tanz mehr
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد