جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه حس های نزدیک sms asheghaneh hesi

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه حس های نزدیک
sms asheghaneh hesi



ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻓﮑﺮ می کنم

 ﺍﺯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻥ ﺑﻬﺎﺭ می بارد




اس ام اس عاشقانه حس های نزدیک
sms asheghaneh hesi



همیشه با من بمان

هیچکس عاشقانه تر از من نمی تواند تو را بسراید




اس ام
اس عاشقانه حس های نزدیک
sms asheghaneh hesi



پیراهن نگاه مرا مکش از پشت که بر می گردم

و بیخیال عزیزهای مصری و یعقوب های چشم به راه

چنان به خود می فشارمت که هفتاد و هفت سال

 تمام باران ببارد و گندم درو کنیم !




اس ام اس عاشقانه حس های نزدیک
sms asheghaneh hesi

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس عاشقانه حس های نزدیک
sms asheghaneh hesi



باد ورق های دفتر شعرم را با خود برد

فردا تمام شهر عاشقت می شوند !




اس ام اس عاشقانه حس های نزدیک
sms asheghaneh hesi



همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت

من همه غرق تماشای نگاهت




اس ام اس عاشقانه حس های نزدیک
sms asheghaneh hesi



همه میگن عاشق کَسیه که به عشقش نرسه

 اما به نظر من عاشق کَسیه که با عشقش به همچی برسه !



اس ام اس عاشقانه حس های نزدیک
sms asheghaneh hesi



و همه فراموش خواهند کرد که من

در تمام عمرم تنها دوبار شاعر شدم

یک بار با دیدن تو ، بار دیگر با ندیدنت




اس ام اس عاشقانه حس های نزدیک
sms asheghaneh hesi



چه حس قشنگیه وقتی می شی مَحرمِ دل یکی

یکی که بهش اعتماد داری و بهت اعتماد داره

از دلتنگی هاش برات می گه و از دلتنگی هات براش میگی

آروم می شه و آروم می شی

حسی که هیچوقت به تنفر تبدیل نمی شه !

این حس مثل قطره های بارون پاکه




اس ام اس عاشقانه حس های نزدیک
sms asheghaneh hesi



چشمان تو حروف را بی استفاده می کنند

کافی ست نگاه کنی !




اس ام
اس عاشقانه حس های نزدیک
sms asheghaneh hesi



آدم هایی هستند که شاید کم بگویند دوستت دارم

یا شاید اصلا به زبان نیاورند دوست داشتنشان را

بهشان خرده نگیرید !

این آدم ها فهمیده اند دوستت دارم حرمت دارد

مسئولیت دارد ولی وقتی به کارهایشان نگاه کنی

دوست داشتن واقعی را میفهمی

می فهمی که همه کار می کند تا تو بخندی ، تا تو شاد باشی …

آزارت نمی دهد ، دلت را نمی شکند …

به هر دری می زند که با تو باشد !



اس ام اس عاشقانه حس های نزدیک
sms asheghaneh hesi



عشق جایی می تپد که تو باشی پس باش آنجا که باید باشی

در کنار احساسی از باران ، لطافت را از برگ جدا شده از گل هم میشود فهمید

احساست را برای لحظه ای به آفتاب هم ببخش که گرمی را به تو می بخشد

احساس را باید در قابی از عقل گذاشت و عاشقانه به آن خیره شد




اس ام اس عاشقانه حس های نزدیک
sms asheghaneh hesi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد