جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و فوق احساسی sms ziba ehsasi

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس زیبا و فوق احساسی
sms ziba ehsasi



می گویند دنیا زندانی بیش نیست

کاش حبسِ ابد ببرند برایمان

و تــــو هم سلولی من باشی !



اس ام اس زیبا و فوق احساسی
sms ziba ehsasi



بی شک آغوش تو هشتمین عجایب دنیاست !

واردش که می شوی زمان بی معنا می شود



اس ام
اس زیبا و فوق احساسی
sms ziba ehsasi



خوشبختی داشتن کسی است که

 بیشتر از خودش تو را بخواهد

و بیشتر از تو هیچ نخواهد

و تو برایش تمام زندگی باشی !



اس ام اس زیبا و فوق احساسی
sms ziba ehsasi

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس زیبا و فوق احساسی
sms ziba ehsasi



نزدیکت می شوم بوی دریا می آید

دور که می شوم صدای باران

بگو تکلیفم با چشمهایم چیست ؟

لنگر بیندازم و عاشقی کنم یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟



اس ام اس زیبا و فوق احساسی
sms ziba ehsasi



همه می گویند به انتظار تو نشستن دیوانگی ست

 ولی نمی دانند که من دیوانه ی تو هستم



اس ام اس زیبا و فوق احساسی
sms ziba ehsasi



بی خیال اسم ها و حرف ها

من خلاصه می شوم در تو

همین !



اس ام اس زیبا و فوق احساسی
sms ziba ehsasi



قفس یعنی دهان من

 وقتی زبانم روی اسم تو قفل می شود !



اس ام اس زیبا و فوق احساسی
sms ziba ehsasi



تمام شعرهایم بوی تو را می دهند

می گویند فراموشش کن اما نمی دانند

 تو در جانم ریشه کرده ای

انگار باید جان دهم



اس ام
اس زیبا و فوق احساسی
sms ziba ehsasi



یعقوب نیستم

 اما بوی پیراهن تو قلبم را بینا می کند !



اس ام اس زیبا و فوق احساسی
sms ziba ehsasi



اگر کسی رو خیلی دوست داری

امتحانش نکن که ببینی اون چقدر دوستت داره !

اول خودتو امتحان کن

ببین تحملش رو داری بفهمی دوستت نداره ؟



اس ام اس زیبا و فوق احساسی
sms ziba ehsasi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد